روحانی و دوستان ضربه‌گیرش با صنعت راه‌وساختمان مملکت چه کردند؟/ آخوندی با یقه باز!
گزارش/
صنعت ساختمان مُحتضر است؛ صنعتی که اگر رونق می‌گرفت می‌توانست به تنهایی میلیون‌ها شغل ایجاد کند و ده‌ها صنعت دیگر را هم به رونق بکشاند.
تعداد نظرات: ۵
چوپان
France
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۳
باور بفرمایید امثال اخوندی برای ... عرضه نداره چه برسه به مملکت داری
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۳
آقای محترم وقتی ساخت وساز در دولت گذشته بیش از حد نیاز تولید شده و دلالان درهمان زمان زمینهای زیادی را قطعه بندی میکردند شما کجابودید همین زمین را که 20میلیون خریده بود به 200میلیون میفروخت از طرفی دلار1200تومانی را به 4000تومان یا بیشتر رساندوتوان خرید مردمرا سه برابر کاهش داد این که دیگر برای همه اعیا وآشکار هست همه در زندگی این موضوع را لمس کردند اشتغال در بخش ساختمان به چه قیمتی مادامیکه قدرت خرید مردم سه برابر نشده باشرایط مساوی این رکود ادامه خواهد داشت در اواخر دولت قبلی یک واح مسکونی 700میلین ارزش داشت در زمان حاضر عمین ملک 500میلیون ارزش دارد یعنی قیمت منطقی وحذف دلالان از این بخش که در ایران هیچ دولتی این کار را نکرده این خدمت است نه خیانت آقای عزیز
منتسملرنیبلتمبلذ
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۳
به ما چه؟ ... عملکرد احمدی نژاد به ماچه؟ ... الان رئیس جمهور کیه؟ ... از همین الان تقریبا 100 روز تا پایان وقت داره .... اگه قراره از عملکرد دولت قبل ناله بزنن چرا کاندید شدن؟
.... 4 سال روضه خوندن ... صد روزه پیش کش.....
شهریار
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۳
با سلام ،

شرکت عمران پردیس و منابع مدتیست به دنبال گرفتن زمینهائی در مجاورت روستای اصطلک پردیس هستند که دارای اسناد ثبتی تک برگ و نیز منگوله دار بوده و برای معامله انها از ثبت کل و جهاد سازندگی بارها در معاملات استعلام لازم اخذ شده است. این زمین ها در قطعات 200 متری بوده و مانند مسکن مهر که نیست بگویند امکانات زیر ساختی نداشته و بلاتکلیف مانده. این زمینها سرمایه و چشم امید صدها خانواده است. چرا شرکت عمران با عملکرد غیر اصولی و غیر متعارف در صدد تضییع حق عده ای از هموطنان است. آقای وزیر راه و شهر سازی و صاحبان سمتهای ذیربط ای کاش تدبیر می کردند تا امید هزاران نفر را به این سادگی ناامید نکنند.

شهریار
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۶
مشکل اصلی عدم استفاده از مدیریت کارآمد وکار کارشناسی دقیق وگرفتن تصمیمات عجولانه وسلیقه ای وسیاسی ومقطعی وتکراری وپر هزینه است،نه تعداد وزارتخانه ها.همین دولت سازمان مدیریت وبرنامه ریزی را احیا کردو سال بعد دوباره جدا کرد.پس مشکل ، (وزیران مدیران معاونان کارآمد وشایسته متخصص متعهد باتجربه با انگیزه وجوانتر وپاسخگو )است وبا اصلاح روشها وساختارها رفع مشکلات موجود وارتقای بهروری، کارها را به پیش برد. همین وزیر راه وشهرسازی به جای اصلاح و رفع اشکالات مسکن مهر ،با مزخرف خواندن مسکن مهر چه بلایی بر سر صنعت ساختمان آورد وچه رکود وبیکاری شدیدی در این بخش به وجود آورد.درحوزه راه وحمل ونقل هم چه بگویم
ارسال نظرات
آخرین اخبار