ناراحتی روحانی از نامزدی آیت‌الله هاشمی در انتخابات ۹۲/ خوشحالی حسین فریدون از رد صلاحیت مرحوم هاشمی
حجت‌الاسلام علی عسگری مطرح کرد
یکی از چهره های نزدیک به آیت الله هاشمی گفت: پس از اطلاع از عدم تایید صلاحیت آیت الله، دیدم که شور و شعف در مرکز تحقیقات استراتژیک پیچیده و حسین فریدون و دیگران نشستند خوشحالی می‌کنند که آقای هاشمی تائید نشد!
تعداد نظرات: ۴
علیدوست
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
آقای عسکری اینهم بگو که آقای هاشمی خود محور پندار بود و انقلاب و نظام و حتی رهبری را برای متابعت از خودش می خواست و هر جا حلقه قدرت و ثروت از دست خود و یارانش خارج می شد دیگر نه انقلاب برایش مهم بود و نه ولایت فقیه و تمام توان خودش و کارگزاران و راست سنتی و اصولسواران وطیف های جیره خوار خودش را بر علیه دولت آقای دکتر احمدی نژاد که مکررا مورد تایید وتمجید حضرت آقا بود را به کار بسته بود.واین آخر هم حق ظلم هایی که در حق احمدی نژاد مظلوم کرده بود امانش نداد .آقای عسکری به لباس و امامه ای که بر تن وسر داری فکر کن و فردای قیامت که باید پاسخگو باشید؟آیا تحرکات فرزندان هاشمی در فتنه سال 88 هم توجیه می کنید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
خوب این بنده خدا هم همینو گفت. اقای هاشمی گفتن "خود رهبری به این نتیجه میرسه که احمدی نژاد..."
از نظز ایشون اقای هاشمی مدبر عالم بوده
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
جناب عیدوست کدام تمجید؟ مثل اینکه اصلا از دنیا خبر نداری؟ اخبار را شنیده ای؟ ماجراهای مشایی، خانه نشینی احمدی نژاد، منع شدن احمدی نژاد برای انتخابات توسط رهبر معظم انقلاب و ... را؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
راه امام را طی نکردید غلو نفرمایید،مردم تاریخ رو لمس کردند... و نظر امام در مورد لیبرالیسم و اشرافیت و مرتجع و...را شنیدند....
ارسال نظرات