موضع ترامپ در مورد برجام منفی است ولی ما جدی نمی‌گیریم/ ایران در نقض برجام پیش‌دستی نخواهد کرد
علی اکبر صالحی: 
مدیر کل سازمان انرژی اتمی ایران در مصاحبه با الجزیره گفت که ایران در نقض توافق هسته‌ای با غرب هرگز پیش قدم نخواهد شد.
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
بعضی ها با این ضعف بینایی که دارند باید به جای عینک، تلسکوپ به چشمشون بزنند اون هم از نوع هابلشششش، بابا! برجام رو قبلا نقضش کردن تموم شد رفت! یعنی واقعا نمی بینی؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
p
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
این آقا خوابه حواسش به حرفهای خودش هم نیست .لازم نیست ایران در نقض برجام پیش دستی کنه چون خیلی وقته طرفهای مقابل در نقض برجام پیش دستی کردن .ایران نسبت به نقض ها ی بی شمار و متعدد باید واکنش نشون بده......حالا منتظره ببینه کاغذ پاره می کنه یا نه .برجام رو قبلا پاره کردن کجای کاری. خدا از جهل مرکب یا البته غیر مرکب رهاتون کنه بلکه ما هم راحت بشیم .دشمن دانا بهتر از دوست نادانه.
سربدار
Germany
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
حجت الله عبدالملکی
مسئولان برجام ایران در نشست کمیسیون مشترک برجام برای پیگیری نقض_برجام از سوی آمریکا به یک بیانیه مطبوعاتی رضایت دادند!جلسه کمیسیون مشترک برجام به ریاست هلگا اشمیت به درخواست ایران برای بررسی شکایت ایران از نقض برجام امروز تشکیل و به یک بیانیه مطبوعاتی اکتفا شد!

این بیانیه هیچ چیز را درست نمی کند، چون آمریکایی ها نپذیرفتند که برجام را نقض کرده اند.حالا تکلیف چیست و گام بعدی کدام است؟! واقعیت این است که هیچ گام دیگری برای ایران وجود ندارد!

براساس متن برجام (بندهای 36 و 37) و متن قطعنامه 2231 (بندهای 11 و 12)، پافشاری ایران بر شکایت خود باعث ارجاع شکایت به شورای امنیت سازمان ملل (پس از پانزده روز) خواهد شد که 30 روز پس از آن، قطعنامه 2231 به طور خودکار لغو و شش قطعنامه ت
سربدار
Germany
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
آقای صالحی این دنیا ماندنی است ولی من و شما ماندنی نیستیم من و شما یک پایمان اینجاست و یک پایمان لب گور است باید به فکر آن طرف هم باشیم این حرفها که می زنی و آن حرفها که قبلا می زدی روی خوشی برا شما ندارد از قدیم شنیده ایم وجدان تنها محکمه ایست که نیاز به قاضی ندارد چنانچه کسی که بمب اتمی به هیرو شیما انداخته بود آخر در خانه خود بوسیله کارد آشپزخانه خود کشی کرد این همان وجدانی بود که ایشان را در خانه خود محاکمه کرد و به مجازات عمل خود رساند و این وجدان در وجود همه آدمها نهفته است آخر شما را هم عذابت خواهد داد و محاکمه کرده و به جزای عمل خودت خواهد رساند
ارسال نظرات
آخرین اخبار