اشتهای سیری‌ناپذیر برخی پزشکان باعث کسری بودجه دولت می‌شود
نامه خانه کارگر به مجلس:
خانه کارگر در نامه‌ای سرگشاده به نمایندگان مجلس دهم تأکید کرد اشتهای سیری‌ناپذیر برخی پزشکان باعث کسری بودجه دولت می‌شود.
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
باید به مسئولین خانه کارگرخصوص این اقدامشان آفرین گفت
زیرا هم زمان ضمن حمایت از کارگران زحمت کش این سرزمین که مجبور هستند گاهی هم جهت خالی نبودن عریضه از انها دفاع کنند. بر خود فرض می دانند در همان زمان از هم فکران و هم کیشان خود در دولت هم حمایت کنند.!!!!
اما با توجه به این موضوع که کارگران زحمت کش ایران با این لایحه مخالف هستند. و ان گونه که خانه کارگر می گوید ، دولت هم با ان مخالف است. پس وزارت بهداشت در این بین چه کاره است.؟ مگر بخشی از دولت نیست .؟
اعضا همفکر شما در کمسیون بهداشت پس چرا این لایحه را تایید کرده اند.؟ و یا اگر واقعا در حمایت از کارگران صادق هستید چرا حتی اجازه طرح آن را دادن .؟
شما اصلاح طلبها چرا وزارت بهداشت را با وجود ارائه و دفاع از لایحه ای که دولت با آن مخالف است و مهمتر از ان برضد کارگران می باشد و می خواهد ان را بتصویب برساند . چرا استیضاح نمی کنید..؟
تازه مگر هزینه درمان تامین اجتماعی را دولت پرداخت می کند.؟
اما ....خودتان هستید . واین سرو صدایی که بپا کرده اید. در حالی که هنوز وارد بحث علنی مجلس هم نشده و اگر شما مخالف ان هستید ،بهتر است با کمک همفکرانتان در ان زمان مانع تصویب آن شوید.
در اخر یادتان باشد سی سال و اندی از انقلاب گذشته است . و شما اصلاح طلبها با این بازی های کودکانه دیگر نمی توانید. گند 8000 هزار میلیارد دزدی اصلاح طلبان از صندوق ذخیره فرهنگیان شریف این سرزمین ؛ صبر برای رشد و بار دادن سیب و گلابی نهال برجام ،fatf،قرارداد نفتی،رکود اقتصادی و... سر پوش گذاشته و به حاشیه برانید . همانگونه که با برکناری سه وزیر در پیتلی توسط دولت نتوانست.
ارسال نظرات
آخرین اخبار