احتمال دوتابعیتی بودن رئیس دانشگاه علم و صنعت/ در صورت اثبات «برخورداری» باید برکنار شود
کریمی‌قدوسی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو:
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: طبق گزارش‌هایی که به‌دست ما رسیده تعداد سفرهای خارج از کشور رئیس دانشگاه علم و صنعت به‌ویژه سفر به آمریکای وی بالاست.
تعداد نظرات: ۶
شهلا
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
واقعاً آدم نمیدونه کارهای آقای روحانی از روی عمد انجام میشه یا واقعاً از دور و برشون خبر ندارن شما که گیر دادین به رئیس دانشگاه علم و صنعت آیا میدونین بین معاونان رئیس جمهور و هیات دولت چند تا دو تابعیتی داریم ؟ میدونین چند تا از پاستور نشینان خود و خانواده هاشون چندین سال در کشورهای اروپایی زندگی و تحصیل کردند؟ میدونین در هیات گفتگو کننده برجام چند تا دو تابعیتی و جاسوس داشتیم؟ آیا میدونین خیلی از چیزهایی رو که نمیدونین ؟ آیا واقعاً افراد هیات دولت ساده لوح هستند که دو تابعیتی ها بینشون نفوذ کردند یا گره کار در جای دیگری است ؟
به
Australia
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
به جای تدریس ومدیریت هر روز داره میره امریکا
ناشناس
Australia
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
خوش به حالش
رستم
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
باز این آقا شاخکاش جنبید بابا ما که همشهری اینیم ازش خیری ندیدیم شما ها چه خوش دلیلد که فکر می کنید از دیگ این بابا چیزی در میاد .
ناشناس
Spain
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
بهتره ما نگران وضعیت کشورمون باشیم، قوم گرایی و قومیت طلبی در خلا قدرت مرکزی و در خواب خرگوشی کارگزاران نظام با سرعت در حال پیشرفت هست، و میرود تا ارکان کشور را به لرزه درآورد، اقتصاد ایران به وضعیتی دچار شده که هر روز بر شمار بیکاران افزوده می شود، و رژیم به جای داشتن یک برنامه درون جوش چشم به دست یک توافقنامه نیم بند (برجام) بسته است، زبان و ملیت ایرانی با قدرت سرکوب می گردد و جایگزین آن عرب پرستی شده است، خشکسالی همه اقلیم و آینده ایران را تهدید می کند و کارگزاران کشور ما به فکر انرژی هسته ای حق مسلم ماست هستند، فساد اداری اعتماد و حساسیت های ملی را از میان برده و در این میان نظام به فکر توسعه بیش از پیش حوضه های علمیه هست، فرهنگ زشت و ناجور بیگانگان از در و دیوار این شهر ها وارد شده،
عبدالله
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
نمایندگان محترم مجلس شما که می دانید و مردم هم آنچه شما می دانید را لمس میکنند فکری برای رئیس جمهور بکنید که همه مشکلات از خود ایشان است به کدام عملکرد وی دلخوش می کنید و زیر مجموعه را مقصر قلمداد می کنید به نظر میرسد دولت سایه ای وجود دارد که برنامه های دقیقی برای تخریب آینده کشور در اجرا دارد تا دیر نشده بجنبید اگر معتقد به آخرت هستید و اگر نه لطفا سر ماه حقوقتان را بگیرید و 4 تا قانون بی تاثیر مصوب کنید تا ملت خودش وارد عمل شود و با همه کسانی که قصد خیانت به این انقلاب عزیز را دارند تسویه حساب نماید و مطمئن باشید به رهبری خامنه ای عزیز این انقلاب را به دست مهدی زهرا خواهیم رساند
ارسال نظرات
آخرین اخبار