عده‌ای در کرسنت به ازای فروش هر ۵۰ سنت گاز کشور ۸ سنت آن را دریافت می‌کردند
زاکانی در مسجد صنعتگران مشهد:
نماینده سابق مجلس گفت: طی بررسی های خود در کرسنت به سندی رسیدیم که براساس این سند مشخص می شود عده ای در پرونده کرسنت به ازای فروش هر ۵۰ سنت گاز این کشور ۸ سنت آن را دریافت می کردند.
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
Germany
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
نمی‌شود در شرایط جنگی نیروی خط مقدم نان خشک بخورد و فرمانده اش چند خاکریز عقب‌تر شیشلیک! در چنین شرایطی مبارزه صحیح، اصولی و بدون حب و بغض‌های سیاسی با مفاسد اقتصادی، یکی از کارآمدترین عملیات‌ها علیه طرح و نقشه دشمن است.
ناشناس
Sweden
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱

مطابق اصل جهانی تجاری کامله الوداد، هیچ کشوری یا شرکتی حق ندارد بین
مشتریانش برای یک کالای یکسان فرق بگذارد. یعنی اگر ایران گاز را به
کرسنت ارزان می فروشد باید به سایر مشتریانش هم به همان قیمت بفروشد
البته فقط هزینه حمل نقل به آن اضافه می شود. صد البته با در نظر گرفتن
این مساله پاکستان انتظار دارد به قیمتی بسیار ارزانتر از ایران گاز بخرد
و از نظر قوانین بین المللی هم حق با او است.
ضمنا پاکستان تنها نیست. به محض محکوم شدن ایران در ماجرای کرسنت ترکیه
هم خواستار کاهش قیمت کاز صادراتی ایران شد و نه تنها موفق به ایران کار
شد بلکه از ایران به بهانه گرانفروشی غرامت هم گرفت!
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
تا زمانی که حلقه قدرت وثروت با ریا وتزویر در هم آمیخته اند و سوار بر طمع عده ای وجهل عده ای دیگر مشغول چپاول منابع وتسلط بر شریانهای حیاتی مملکت هر روز سلطه خود را براین مردم بیشتر می کنند با این افشاگریها وداد زدنها راه به جایی نخواهیم برد،متاسفانه مردم بارها هزینه های سنگینی برای مقاومت مقابل قدرتهای بزرگ خارجی تحمل کرده اند ولی درست در لحظاتی که منتظر نتیجه بودند حریف با توسل به این حلقه شوم داخلی با فتنه گری بدل زده اند ومردم تلخ کام شده اند امیدوارم مردم از فتنه88درس گرفته باشند وضعیت امروز ما بخاطر بی بصیرتی کسانی است که در فتنه88 فریب القائات دشمن را خوردند واجیر بی جیره ومواجب دشمن شدند کار کسانی که عناد با نظام داشتند طبیعی بود ولی متاسفانه بدنه اجتماعی که بستر موج سواری آنان شدند!!
سربدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
امام راحل ما -رضوان‌الله تعالی علیه- می‌فرمودند «تنها آنهایی تا آخر خط با ما هستند که درد فقر و محرومیت را چشیده باشند. فقرا و متدینین بی‌بضاعت گردانندگان و برپادارندگان واقعی انقلاب‌ها هستند، ما باید تمام تلاشمان را بنماییم تا به هر صورت که ممکن است خط اصولی دفاع از مستضعفین را حفظ کنیم» (صحیفه امام(ره)- ج 21 ص86). باز هم از حضرت امام(ره) است که؛ «آنهایی که در خانه‌های مجلل، راحت و بی‌درد آرمیده‌اند و فارغ از همه رنج‌ها و مصیبت‌های جانفرسای ستون محکم انقلاب و پابرهنه‌های محروم، تنها ناظر حوادث بوده‌اند و حتی از دور هم دستی بر آتش نگرفته‌اند، نباید به مسئولیت‌های کلیدی تکیه کنند که اگر به آنجا راه پیدا کنند، چه بسا انقلاب را یکشبه بفروشند و حاصل همه زحمات ملت ایران را بر باد دهند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار