زحمات حاج احمدآقا برای اسلام و انقلاب بی‌نظیر است/ امام فرمودند برای بعد از خودم افرادی مانند آقای خامنه‌ای را دارید
واکنش رفسنجانی به انتشار فایل منتظری در جلسه مجمع:
رئیس مجمع تشخیص مصلحت  با ابراز تأسف از موج جدید برای حمله به امام(ره)، گفت: تقریباً در همه رسانه‌های معاند خارجی این موج ادامه دارد، تا جایی که اخیراً شهردار پاریس نمایشگاهی از بازسازی صحنه‌های اعدام آن زمان برگزار کرده که حمایت از این گروه تروریستی، جای تأمل دارد.
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
اقای هاشمی ، در فتنه ۸۸ زمانیکه به امام و تمثال ایشان توهین شد چرا سکوت کردید!!!؟ / فکر میکنید با گرفتن ژست طرفداری از امام (ره) میتوانید آبرویی راکه بدست خود و خانواده تان از بین رفته دوباره باز گردانید!!؟ مطرح کردن این مسائل از زبان شما که رفتار و عملتان فرسنگ ها از امام فاصله دارد مضحک است/ خیلی ها چه در زمان حیات امام و چه بعد از آن خواستند عزت امام (ره) را از بین ببرند و موفق نشدند چراکه عزتی را که خدا به کسی بدهد خلق خدا نمیتواند به آن اسیب برساند/ مطرح کردن این مطالب در شرایط فعلی از سوی دشمنان و بعضی ها در داخل مشکوک است / در شرایطی که کشور در حال تصمیم گیری برای قرارداد های نفتی و... است جز منحرف کردن افکار عمومی چیز دیگری به ذهن خطور نمیکند.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
حاج آقا محافظه کارند می دونند کی باید حرف خوب زد!!!! حالا گاهی هم که حاج آقا حواسش هست شما نمی ذارین بابا امروز حاج آقا تصمیم گرفته حرف خوب بزنه اگه گذاشتین!!!!!
خط امام واقعی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
نکند اینها از دوستان وهواداران منند
محسن از مشهد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
جناب خاطره باز در فکر نیرنگی دگر است و دوباره متوسل به حیله جدیدتری میباشد ملت انقلابی و ولایتی ایران اسلامی به برکت خون شهداء و امام شهداء در سایه الطاف امام زمان {عج} و رهبریت مقام معظم رهبری امام خامنه ای آماده مقابله با هر نوع تهاجمی از سوی دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب اسلامی چه داخلی و چه خارجی با تمام توان و قدرت بوده است و تا آخرین قطره خون خویش در راه رسیدن به استقرار حکومت اسلامی و صلح و ثبات جهانی تا ظهور حضرت مهدی {عج} پایداری و استقامت خواهد نمود . انشاالله . والسلام
ارسال نظرات
آخرین اخبار