مشکل کشور پول نیست، بلکه مدیریت منابع است/ کسی به من بگوید برای کار پول می‌خواهم از چشمم می‌افتد!
وزیرکشور:
وزیر کشور گفت: به استاندار گلستان گفتم که در جلسه شورای اداری اگر کسی به من بگوید پول می‌خواهم از چشمم خواهد افتاد و این نوع مدیریت کارپردازانه را قبول ندارم.
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
Germany
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
واقعا خنده دار نیست؟ علی الخصوص جناب وزیر با حقوق چندین میلیونی خود می گوید «کسی به من بگوید برای کار پول می‌خواهم از چشمم می‌افتد!» آقای وزیر، چرا جناب صفدر، حضرت حسین آقای فریدن و شرکاء از چشم مبارک شما نمی افتند؟ چرا جناب نوبخت آنها و بقیه همکاران نجومی شما را ذخیره انقلاب می نامد؟ شما بفرمایید ملت چی را از شما قبول کند؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
جمع کنید دیگر سال 96 بسات همه شما برچیده می شود
کریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
جناب وزیر کشور درود: اینکه درد اصلی مملکت سوء مدیریته رو همه از کاسب و دانشجو تا دکترو بسازبفروش و تولید کننده قبول داریم این حرف و حرفهای زیادی که گفته میشه قشنگه / اما اقای بالا نشین لطفا بدون هیچ زیرساختی فکرو ایده و تولید و خواسته ایی عملی نمیشه پس لطفا در صحبت کردنتان بیشتر دقت بفرمایید بدون زیرساخت و حمایتهای قانونی در عمل هرگز نمیشه کاری از پیش برد.لطفا با تصویب قوانین حمایتی و تکمیل بعضی قوانین در زمینه آموزش و امکانات و تبلیغ و فروش و بازرگانی به مشاغل کوچک و خانگی رشد بسیار خوبی در زمینه های مختلف شاهد خواهیم بود. حتمااطلاع دارید در خیلی از کشورها دفاتر بازرگانی با کمک خود مردم در مورد ایجاد اشتغال اطلاعات میگیرن بحثش طولانیه..فقط یکم انصاف و عدالت میخواد..موفق باشید
توانا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
زمان شعار دیر زمانیست که گذشته لطفا فقط با سند صحبت کنیدچنتا طرح اقتصادی بیارم که یا مخالفت نکنید یا قونین دستو پاگیر نداشته باشه و خودتون نخوایید شریک بشید طرحهایی که میشه تو همه ایران انجام بشه همه شهر ها و حتی روستاها. . کشوری که پر از نفت و گاز و معادن مختلف از طلا و نقره تا سنگهای نایاب و گرانبهاست. شیلات و زمینهای حاصلخیزو از همه مهمتر مردمی با اصالت و بزرگوار و باهوش و خوش ذوق .لطفا بیجهت حرفهای بیخود بی اساس نزنید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار