«یالثارات» توقیف نشده؛ روند انتشار ما کاملا قانونی است/ مدعیان ارتباط ما با مافیای ثروت بیایند تحریریه را ببینند
مدیر مسئول یالثارات در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو:
مدیر مسئول یالثارات گفت: منظور سخنگوی ارشاد از توقیف یالثارات همان توقیف و لغو مجوز مربوط به دی ماه ۹۴ بوده که خودشان هم می دانند ما با حکم دادگاه اجازه انتشار داریم.
تعداد نظرات: ۵
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
دوستان عزیز حدیث خیلی شفاف داره میگه:حضرت محمد(ص)فرمود هر مردی که همسرش آرایش کند و از منزل با حالت آرایش کرده خارج شود دیوث است، و هر کس او را دیوث بنامد گناه نکرده است- بحار الانوار، جلد ۱۰۰ صفحه249، دیگه هیچ حدیثی ندیدیم که نوشته باشه بازیگران غیورایرانی ازاین قاعده مستثنا هستندیامثلا نوشته باشه در جشن حافظ بازیگران وهمسرانشان بایدخودشان را بیشتر و دقیقتر!! به مردم بشناسانندومبادا یادی ازحافظ بکنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
سلام خدا بر مردان شجاع وخدا ترس ای کاش برخی روزنامه ها ی دیگر مانند هفته نامه یالثارات برای رضای خدا می نوشتند
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
حالا شما فرض کنید یا لثارات تیتر می زد "بی غیرت کیست ؟" آیا بازم اونها از این ، توهین برداشت نمی کردن . رسالت یه رسانه به اینه که هضم زمانه نشه (چی میشه که مملکتی که رضاخان نتونست کاری کنه ، دغدغه و توان مخالفت با بی حجابی داره تضعیف میشه )
همین که حرف یه روزنامه به بعضی ها برخورده ، این خیلیه و باید دید چقدر در رفتار اونها تاثیر میذاره ؟

اسماعیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
همیشه کفتن حقیقت تلخه
درود برشرف وشجاعتون یالثاراتیها
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
وقتی یک نهاد رسمی مثل هیئت نظارت بر مطبوعات یک روزنامه نادان و هتاک را توقیف میکند و لی باز هم با وقاحت آن روزنامه را منتشر میکنند و میگویند که ما مجوز از مرجع بالاتر داریم، باید فکر قانون و قانونمداری را از سر بیرون کرد! در نتیجه مردم به شبکه تلگرام می آیند و آنچه فحش و ناسزای ناموسی هست برای روزنامه هتاک و مسئولینش و کسانی که برای ادامه انتشارش مجوز میدهند ردیف میکنند! این را میگویند قانون بومرنگ: فحشی که برای بقیه پرتاب میکنی، با شدت و سرعتی بیشتر بسوی خودت برمیگردد. مردم را هم بخاطر فحاشی شان به روزنامه هتاک نمیشود تقبیح کرد، چون ادب را از خود او یاد گرفته اند و این بمثابه تشکرشان از آن روزنامه نادان است. طبیعی است که مردم با یا لثارات با منطق خودش صحبت می کنند. جای تاسف است که چنین افرا
ارسال نظرات
آخرین اخبار