ماجرای مذاکرات پنهان ایران با امریکا چیست؟/رییس سیا: اکنون مذاکرات گسترده‌ای با دولت ایران در موضوعات حل‌نشده داریم
رئیس سازمان سیا در اجلاس امنیتی «اسپن» با تمجید از عملکرد «حسن روحانی» رئیس‌جمهوری ایران، گفت واشنگتن در یک سال باقی مانده تا انتخابات، به دقت اوضاع ایران را تحت نظر خواهد داشت.
تعداد نظرات: ۱۱
احمد علي جهان بين
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
آقاي رئيس جمهور محترم مواظب باشيد كه شيطان بزرگ شما را نفريبد و ارزشهايمان پيما نشود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
بی نهایت وامصیبتا از دولت بی تدبیر و بی نهایت ضعیف یازدهم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
به سخنی از امام خمینی بسنده می کنم که آن مرد خدا فرمود : هر جا دیدید دشمن از شما تعریف می کند بدانید راه را اشتباه رفتید !!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
جناب آقای روحانی میانه رو از دیدگاه دشمن یعنی کسی که از کشتی انقلاب ملت ایران عقب مانده کمی اندیشه کافیست
ناشناس
United States of America
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
مانده بود که سازمان سیا کارهای آقای روحانی را مورد تایید قرار دهد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
دولت یازدهم پرچم دار خیانت در ایران
عادل
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
معتقدم که اوضاع دارد خوب، پیش می‌رود. آهسته، اما خوب؟!«آنهایی که در خانه‌های مجلل، راحت و بی‌درد آرمیده‌اند و فارغ از همه رنج‌ها و مصیبت‌های جانفرسای ستون محکم انقلاب و پابرهنه‌های محروم، تنها ناظر حوادث بوده‌اند و حتی از دور هم دستی بر آتش نگرفته‌اند، نباید به مسئولیت‌های کلیدی تکیه کنند که اگر به آنجا راه پیدا کنند، چه بسا انقلاب را یکشبه بفروشند و حاصل همه زحمات ملت ایران را بر باد دهند. چرا که اینها هرگز عمق راه طی شده را ندیده‌اند و فرق و سینه شکافته نظام و ملت را به دست از خدا بی‌خبران مشاهده نکرده‌اند» (صحیفه امام(ره) ج 20 ص 333)
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
"اوضاع دارد خوب، پیش می‌رود. آهسته، اما خوب" از دید آنها یعنی نفوذ گسترده!
سربدار
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
«جان برنان» رئیس سازمان سیا روز جمعه در اجلاس سالانه «همایش امنیتی اسپن» گفت :«تصور می‌کنم که این (توافق هسته‌ای) کار درستی بود که انجام شد، چراکه جلوی پیگیری برنامه تسلیحات هسته‌ای آن‌ها را گرفت. این کار رئیس‌جمهور (حسن) روحانی را هم که از دید ما بین عناصر فعال در ایران فردی بسیار میانه‌روتر به شمار می‌آید، تقویت کرد. او باید دستاوردهای بیشتری داشته باشد تا حمایت بیشتری جلب کند، به این دلیل که در حکومت ایران بین تندروها و میانه‌روها رقابت وجود دارد.»
امام خمینی:

هرگاه دیدید دشمنان از شما تعریف کردند معلوم میشود عیبی در کار است.

صحیفه نورج 17،ص250
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
مردم ايران بهوش باشيد ، دشمن گاهي خودش دست نشانده هايش را لو ميدهد ، اگر مصلحت حفظ نظام نبود و اگر فتواي مختصري از رهبرمعظم در دفاع از كيان اين نظام وجود داشت ، آنوقت ميديديد چگونه دشمنان ونوچه هاي آنان در زير لگد همين بسيجيان بدون استفاده از هيچ نيروي نظامي رسمي لگد مال ميشدند . پس در كمين ومنتظر باشيد چون آنروز بسيار نزديك است .
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
دولتمردان ما با ازاد شدن پولهای بلوکه شده باید سعی کنند ارزش پول ملی تقویت شود اما دقیقا دولت بر عکس عمل میکند سعی میکنه از این موضوع سو استفاده کنه وبا ازاد کردن ارز ارزش پول ملی را باز هم کاهش بده واین خیانت است به ملت ایران !!! نگذاشتن یک سال اب خوش از گلوی ملت پایین برود !!!!! دولت بداند افزایش قیمت بنزین ویا ازاد کردن قیمت دلار هردو. خیانت خیانت خیانت است به این ملت
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار