صرف فعل مضارع ما نمی توانیم/ بازخوانی جام زهر
امروز تردید به هر شکلی خیانت به اسلام است، غفلت از مسائل جنگ خیانت به رسول الله (ص) است. این جانب جان ناقابل خود را به رزمندگان صحنه های نبرد تقدیم می نمایم.» (امام خمینی(ره)۱۳ تیر ۱۳۶۷)
تعداد نظرات: ۳
سربدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
مرگ بر خائنین خداوند لعنت کند بر کسانی که گزارش نوشتند چه آگاهانه وچه نا آگاهانه خداوند ذلیل روزگار کند خودش و خانواده اش را خدایا شکر که بالا سر هستی همه کسانی که دست به دست هم دادند گزارش بی سر و ته دادند خداوند لعنت شان کند با این گزارش شان باعث شدندحضرت امام (ره) فرمودند :و اما در مورد قبول قطعنامه که حقیقتا مسئله بسیار تلخ و ناگواری برای همه و خصوصا برای من بود، این است که من تا چند روز قبل معتقد به همان شیوه دفاع و مواضع اعلام شده در جنگ بودم و مصلحت نظام و کشور را در اجرای آن می دیدم؛ ولی به واسطه حوادث و عواملی که از ذکر آنها فعلا خودداری می کنم، و به امید خدا در آینده روشن خواهد شد
سربدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
و با توجه به نظر تمامی کارشناسان سیاسی و نظامی سطح بالای کشور، که من به تعهد و دلسوزی و صداقت آنها اعتماد دارم، با قبول قطعنامه و آتش بس موافقت نمودم؛ و در مقطع کنونی آن را به مصلحت انقلاب و نظام می دانم… خداوندا، این دفتر و کتاب شهادت را همچنان به روی مشتاقان باز، و ما را هم از وصول به آن محروم مکن. خداوندا، کشور ما و ملت ما هنوز در آغاز راه مبارزه‌اند و نیازمند به مشعل شهادت؛ تو خود این چراغ پر فروغ را حافظ و نگهبان باش. خوشا به حال شما ملت! خوشا به حال شما زنان و مردان! خوشا به حال جانبازان و اسرا و مفقودین و خانواده‌های معظم شهدا! و بدا به حال من که هنوز مانده‌ام و جام زهرآلود قبول قطعنامه را سر کشیده‌ام، و در برابر عظمت و فداکاری این ملت بزرگ احساس شرمساری می‌کنم…»
مهدی احدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
کاملا مطلب جامع و کاملی بود درود بر جوانان انقلابی
ارسال نظرات
آخرین اخبار