یارانه مردم خوردن ندارد!/ بنزین به ۱۰۰۰ تومان رسید اما یارانه افزایش نیافت
مهرداد بذرپاش:
مهرداد بذرپاش تصریح کرد چند سال است دولت حق مردم از محل آزادسازی قیمت‌ها را نمی‌دهد. در حقیقت نه پول آن را به مردم می‌دهد و نه در قالب سیاست‌های حمایتی، این بدهی به مردم را جبران می‌کند، این پول خوردن ندارد.
تعداد نظرات: ۸
ازنوجاني
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
قطع گاز انبري يارانه ها ادامه دارد
SNIPER
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
ای بابا ... فکر میکنید مردم بی پولن ... از فردا بگید مردم باید 45500 تومان به دولت کمک کنن، ببینید چه صفی براتون درست کنیم!! چی فکر کردین. یه چند سال بزارین مردم دولت رو بچرخونن قول میدم نه اختلاس بشه، نه رشوه بدن، نه چیزی گرون بشه و ...
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
مگه میشه ؟ مگه داریم؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
مال مردم خوری ادامه دارد
حسین م
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
من معلم هستم یارنه ام 5 ماه است که قطع شده وجوابی هم در این مدت به اعتراضم نداده اند . تنها منبع درآمد برای یک خانواده 5 نفری همین حقوق معلی است بدون هیچ مزایا واضافه کاری و ... سوال ایجاست آیا من واقعاً پر درآمدم ؟ پس وای به حال کم درآمدها ! هیچ ملاکی هم ندارند فقط شانسی چند تا بدبخت مثل من را انتخاب کردند تا یارانه اش را قطع کنند . این تدبیر وامید است !!!
بازنشسته فرهنگی
United States of America
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
ناراحت نباشید یارانه من بازنشسته را از اول مهر ماه قطع کردند عدالت همین است
الف رسول پور
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
حالا شما مرد هستنید و میتونید با اون حقوقتون کاری کنید توی روستای ما یه خانمی هست بی سرپرست با یه پسر معلول، یارانش قطع شده. شما اعتراض کردی و این نمیدونه به کی بگه. جرات دارن یارانه ی یکی از وزرای دولت های پیش رو قطع کنند آخه صدای امثال ما جایی نمیرسه ولی صدای اونا را تمام رسانه ها پخش میکنند اعتدالی که با عدالت هیچ همخوانی ندارد.
هما مستمع
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
من یک خانواده چهار نفری هستیم که در اخرین لحظات مارا به دو بخش تقسیم کردن پسر بزرگم سرپرست پسر کوچکم کردن ونمیدانم من سرپرست دخترم هستم یا او سرپرست من کارمند نیستم دخترم کارمند بود که ایشان دیگر کارمند نیست برچه مبنایی یارانه من ودخترم را قطع کردن؟؟!!!
ارسال نظرات
captcha