موسوی: نماینده‌ برج عاج‌نشین مشکلات مردم را نمی‌فهمد/ تا کی باید برای مشکلات از دولت گذشته نام ببریم؟/ انصاری: مجلس نهم را بدترین مجلس می‌دانم
در گفتگوی ویژه خبری مطرح شد
مناظره مدیرعامل خبرگزاری فارس و عضو شورای شهر تهران با موضوع «مجلس مطلوب از نگاه گروه‌های مختلف سیاسی» دیشب در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری برگزار شد.
تعداد نظرات: ۹
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
حامی دولت جز کلی گویی و تخریب دولت قبل هیچ حرف خاص دیگری نداشت
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
کلا تمام حامیان دولت و اصلاح طلب ها هیچی واسه گفتن ندارن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
صحبت های این اصلاح طلب عزیز باهم درتناقض بود مثلا ازهمسویی مجلس هفتم ودولت وعدم پیشبردبرنامه های می گفت اما اگردردوره دهم همین اتفاق بیفتد یعنی پیشبردی خواهد داشت اصلا کفه ترازوبه نفع این بنده خدانبود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
دیشب این برنامه رو دیدم این جناب اصلاح طلب همش اصرار داشت دوباره واژه آزادی (البته آزادی به تعبیر خودشون) و همون شعاری که در دولت خاتمی نمود پیدا کرد و احیا کنه. حرفاش اصلا بوی حمایت از مردم کار برای مردم و نظام و نداشت بر عکس تمام قد از دولتی که خودشون حامیه روی کار امدنش بودن حمایت کرد، دولتی که در این دوسالو نیم اندکی کار اقتصادی برای مردم انجام نداده.
باید بگم مردم معیشت میخوان، کار میخوان، امنیت میخوان ،اقتصاد پاک و رو به رشت میخوان نه حذب بازی و حرفایی که رنگ و بوی 88ای دارن.
ناشناس
United States of America
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
این آقای اصلاح طلب دیشب در رابطه با اینکه باید با دشمن مرز بندی کرد [ کما اینکه آقای اصول گرا گفت: «اون اشخاص و لیست هایی که BBC معرفی شان می کند باید نسبت به BBC و انگلیس جبهه گیری و مرز بندی کنند و نیز امام ره فرمودند که آن دسته افرادی که دشمن از آنها تعریف می کند بایستی در اعمالشان شک کنند» ] گفت: «مرزبندی با دشمن اینگونه حاصل می شود که قدرت ملی را افزایش دهیم» ولی نگفت که بالأخره اون اشخاص ولیست هایی که BBC معرفیشان کرده باید با دشمن مرزبندی داشته باشند. این جای تعجب نیست!!!!! افزایش قدرت ملی چه ربطی با مرزبندی با دشمن داره!!!!!!!!!!!!
هم شهری
Saudi Arabia
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
سلام. ملاک باید منافع ملی درچهارچوب قانون باشد. وقتی پایبندی و عمل به قانون درهمه نمایندگان مجلس و دولتمردان نهادینه شد، دیگر دعوایی مثل دعواهای امروز اصلاح طلب و اصول گرا نداریم، احزاب و گروهها دعوایشان برسر چگونگی دستیابی به منافع ملی درعمل به قانون نیست بلکه هرکدام قانون را و منافع ملی را تاجایی که به دیدگاه حزبی و گروهی خودشان نزدیک باشد قبول دارند به عبارت بهتر قانون ومنافع ملی را با ملاک حزبی خودشان می سنجند نه با واقعیت قانون. جالب است هردوگروه اصلی با چماق قانون باهم دعوامی کنند درحالی که می باید خودشان را با قانون بسنجند نه قانون را با خودشان.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
در دولت احمدی نژاد بطور عادلانه تبدیل وضعیت استخدامی از شرکتی به پیمانی همه پرسنل بدون در نظر گرفتن سهمیه و پارتی پدر و مادر در تامین اجتماعی و پارتی وزرا و نمایندگان و غیره و ذلک انجام گرفت احمدی نژاد به همه مردم این سرزمین احترام گذاشت و تمام تبدیل وضعیت استخدامی ها صورت گرفت و با همه جوانمردانه و به عدالت رفتار شد ولی در دولت روحانی هسته گزینش تامین اجتماعی برای پرسنل عادی و بدون پارتی پرونده سازی کرد و مردم عادی را تبدیل وضعیت ننمود و در عوض تمام سفارش شده ها و پارتی دارها رو در کوتاهترین مدت بدون حاشیه ساز تبدیل وضعیت کردند و برای بدون پارتی دارها کلی دردسر درست کردند حال قضاوت با همه مردم بدون پارتی در این مملکت است کدام دولت دولت امید است ؟ دولتی که برای مردم عادی ارزش قائل است یا دولتی که فقط به فکر جیب سرمایه داران و پارتی داران و سهمیه داران و انحصار طلبان است؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
همه مردم ایران زمین حق اشتغال در سازمان تامین اجتماعی را دارند ولی در دولت روحانی هسته گزینش فقط پارتی داران و فرزندان کارمندان و توصیه شدگان را و سهمیه داران را رسمی کرده اند و برای بدون پارتی ها پرونده سازی کرده اند و با انگ زدن به مردم عادی موانعی را برای رشد و تعالی آنها ایجاد نموده اند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
پرسنل هسته گزینش تامین اجتماعی فقط دوستان و آشنایان خود را بدون پرونده سازی رسمی می کنند و برای افراد عادی پاپوش درست می کنند مثلا خانم الیاسی که زنی دروغ گو و فتنه گر است و معلوم نیست چگونه کارمند هسته گزینش شده است مردم عادی را تهدید می کند و در پرونده پرسنل عادی و بدون پارتی دروغ و تهمت می نویسد و موانعی برای استخدام آنها ایجاد می نماید این زن پلید فقط دوستان و آشنایان خود را تایید صلاحیت می کند و با سرنوشت سایر مردم عادی بازی می کند
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار