سامانه موشکی اس-۳۰۰ فردا به ایران ارسال می‌شود
در نظر است سامانه های موشکی پدافند هوایی اس ۳۰۰ از یکی از بنادر شهر آستراخان و از طریق دریای خزر به ایران ارسال شود.
تعداد نظرات: ۴
مجید
Iraq
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
به یاری خدا ایران تجهیزات نظامی خود در زمینه هوایی را هرچه زودتر به روزرسانی و تکمیل کند تا هیچ خرده پایی جرات اینکه بخواهد گردنکشی کند و یا نفس کشی نماید را نداشته باشد. امیدوارم که زودتر جنگنده های سوخو نیز خریداری و وارد گردند تا کشور از نظر تدافع هوایی که در جنگهای امروزی از بالاترین اهیت برخوردار است تبدیل به قدرت برتر منطقه از نظر تجهیزاتی نیز گردد. به امید سربلندی ایران و ایرانی.
محمد_ت
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
روسیه چن سال دیگه هم مارومنترخودش میکردبعدسامانه دفایی مارومیداد.سابقه روسیه درنامردی به ایران زیاده،سرانرژی هسته ای چقدبامبول درآورد،مسیولان به هوش باشن به روسیه اعتمادنیست،هرچندکه به آمریکانمیرسه ولی ممکنه توکارش نخاله باشه یانشانی سامانه روبه آمریکاییهابده،ازروی اس300کپی برداری کنندواس500بسازن،که نیازمنداس400روسانباشیم.
ali
United States of America
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
زمانی گفته می شد محمدرضا پول کشور صرف خرید اهن پاره میکند ولی همین اهن پاره ها 8 سال جلو عراق جنگیدند.الان داریم قرارداد 8 میلیاردی با روسیه برای خرید اسلحه می بندیم یعنی یک دهم در امد سالانه کشور را خرج خرید اسلحه میکنیم. داد رییس بسیج در نمی اید ولی وقتی هواپیمای مسافربری می خریم اقتصاد نابود میشود.
امین
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
عزیز دلم.بحث تجهیزات نظامی با بحث هواپیماهای مسافربری فرق میکنه. ما الان با توجه به شرایط خطرناکی که در اطرافمان وجود داره لازمه که تا جای ممکن خودمون رو از لحاظ دفاعی قوی بکنیم.اما وارد کردن هواپیما های مسافربری چیز ضروری نبود اون هم دست دوم و قراردادش هم به صورت محرمانه حالا خدا میدونه براچی محرمانه. ما مشکلات مهم تری از خرید هواپیمای مسافربری داریم که باید به اونها توجه بشه.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار