ماجرای نفت مفت از کجا شروع شد؟/ بی‌تدبیری در سیاست نفتی گریبان دولت را گرفت
سقوط برجام در ته چاه‌ قیمت نفت
دولتی بی‌برنامه در حوزه اقتصاد که دل به دلارهای نفتی پسابرجام بسته بود حالا درآمد نفتیش از روزهای اوج تحریم هم کمتر شده است. اما ماجرای نفت مفت از کجا شروع شد؟
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
متاسفانه نگارنده مقاله کاملا با مقاصد جناحی تحلیل کرده است. روند نزولی کاهش قیمت نفت قبل از برجام و شروع مذاکرات آغاز گردید و همه می دانند علت کاهش رشد اقتصادی در چین و افزایش تولید کشورهای عربستان و غیره بود و نفت ایران هیچ نقشی در این باره نداشته است. برجام موجب رفع تحریم هایی مانند تحریم های نفتی و جلوگیری از سرمایه گذاری خارجی در ایران می شود.
اگر شما بی طرف هستید چرا فکر نمی کنید با این قیمت نفت اگر تحریم ها هم برقرار بماند کشور باید چگونه اداره شود؟ با همان روش احمدی نژادی و تورم 40 درصدی و رشد اقتصادی منفی؟ از نفت 110 دلاری چقدر به سفره ایرانی ها آمد؟ در ضمن هنوز نفت ایران وارد بازار نشده است و قیمت نفت اینچنین پایین است. لطفا دروغ گویی نکنید. گاهی هم از آخرت بترسید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
اتفاقا نظر شما جناحی است.
چطور است که از ابتدای ملی شدن صنعت نفت، در قیمتگذاری آن نقش اساسی داشته است. مطمئنا شما جزو همانهایی هستید که از مستندهای بی بی سی شنیده اید که در دوران شاه، او توانست قیمت نفت را افزایش دهد و شما باور کردید.
چطور است شما قدرت ایران را به عنوان پنج تولید کننده اول نفت خام در دنیا را بر سیاستگذاری قیمت آن نادیده میگیرید، گمان نمیکنم عاقبت خوشبینی به مفسیدن به درد آخرتتان بخورد......
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
ماجرای نفت مفت از کجا شروع شد؟ منم نمیدونم ماجرایی بی مدیرتیها که در صدارت ها نشستن از کجا شروع شد یا کاجرای دزد ها که بر منصب میشینن از کجا شروع شد شما میتونید بگید؟؟؟
دلخوش
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
دلت خوشه! مگه آن موقع نفت گرون بود فرقی به حال مردم میکرد تا الان که مفت شده فرقی داشته باشه ؟ ان موقع که گرون بود با بی تدبیری صرف دخالت در امور دیگر کشورها میشد و الانم صرف کمک به نیروهای مستشاری در سوریه و عراق میشود. پس دلواپس نباش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
خیلی سطحی حرف میزنی
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار