امضای قرارداد زیرمجسمه فاتح روم اشتباه دولت راجبران می‌کند
عباسی در جمع دانشجویان:
رئیس اندیشکده یقین گفت: مسئولان تشریفات دولت ایران، در صورتی می‌توانند این اشتباه خود را جبران کنند که مذاکرات آتی مقامات ایتالیایی در ایران، زیر مجسمه سپهبد سورنا فاتح جنگ ایران با روم صورت بگیرد.
تعداد نظرات: ۲۰
زرین شهر(لنجان
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
درود بر دکتر عباسی با روشنگری های نابش
دکتر عباسی به شهرستان لنجان(زرین شهر)اصفهان خوش آمدی
ناشناس
United States of America
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
دکتر؟!
این بابا لیسانس هم نداره!
فقط چندتا اصطلاح لاتین یاد گرفته همونا رو تکرار میکنه شما هم فکر میکنین چیزی بارشه...!!!
طرفدار به ناشناس 11:36
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
بابا دکتر.بابا دانشمند.فقط خودت خوبی و بس.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
کاش در یک مناظره زنده و پخش مستقیم از صدا و سیما بین کل دولت 11 یک طرف و دکتر عباسی هم یک طرف انجام می شد تا خیانتکاران رسوا شوند. انشاالله خبرگزاری دانشجو این موضوع را که میلیونها ایرانی ارزویش را دارند عملیاتی نماید
ناشناس
Germany
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
آقای دکتر عباسی ، خیلی مردی بخدا خیلی
بهزاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
8سال روحیه انقلابی چیکار کرد؟
بسه دیگه ملت دارن یه نفس راحت میکشن تو رو بخدای خودتون بسه دیگه
ملت رو با این چرت وپرت ها سرکار نذارید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
کی گفته این هشت سال انقلابی بود.
در ضمن زمان هایی که انقلابی نبود چه دست آوردی داشت.
سرباز وطن
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
چقدر این لحن صحبت کردنت آشناست....جدیدا این طرفا زیاد پیدات میشه!!! به ین دولتی که اینقدر طرفداریش رو میکنی بگو یه کار برات پیدا کنه که از سر بیکاری نیای اینجا کامنت بذاری....!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
8 سال روحیه انقلابی یه محصول نقد داد دست این دولت بره باهاش تحریم ها رو ورداره تولید ایجاد کنه با چرخوندن چرخ کارخونه ها و همنطور چرخ سانتریفیوژها هم بچرخه
اون موقع ساتریفیوژها میچرخید چرخ کارخونه ها 50-60% میچرخید
الان سانتریفیوژها تعطیل قلب راکتور پر از سیمان چرخ کارخانه ها 10-20% میچرخه

محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
میشه بگی دقیقا الان چطوری داری نفس راحت میکشی ؟؟؟؟؟
با صادر نشدن روادید مسئولین کشوریت یا با تهدید های یکسره غرب یا با تهدید های آل سقوط یا با تحریم ها با نام های دیگه یا با ارزانی یا با تورم یا با آب و هوای پاک یا با وعده های عملی شده یا با دانشگاه های سیاسی شده یا با .... با اینا داری راحت زندگی میکنی واقعا متاسفم برات.
توی اون هشت سال اگه تحریم بودیم برای مقاومت بر سر حقمون بود اگه تهدید بود برای مقاومت بر سر حقمون بود سر حقمون شهید دادیم میفهمی یعنی چی اونقت الان تنها چیزی که از برداشتن تحریم ها بهمون دادن پیتزا فروشی خارجی هست !!!!!!! اگه دلت به همین چیزا خوشه شما همون بهتر که بری آمریکا.
مسافر
Armenia
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
منظورت از ملت ، ملت فرانسه هست دیگه ؟!!! چون با این رکود و تورم و بی تدبیری دولت در این دو سه سال ما که روی راحتی و نفس راحت کشیدن رو ندیدیم ... احتمالا شما از اون آقازاده هاش هستی که این وضعیت اوضاع بابایی رو حسابی سکه کرده !!!!!!!!!!
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
متاسفانه روحیه انقلابیش فقط 4 سال بود...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
ما تنها روحیه ی انقلابی را در امثال قاسم سلیمانی دیدیم. حالا ضمنا در اصولگرایی سطحی یه نمی از انقلابی گری توی دولت نهم و تا حدودی در دولت دهم پیدا بود که نتیجش شد این 4.5 میلیون شدن دانشجو ها از تعداد 2.5 میلیون که قبلا بودن، و پیشرفت در صنعت هسته ای و علم نانوتکنولوژی و رابطه با کشور های مستضعف و وضع سیاسی خوبی که داشتیم و کمر همت بستن مسئولین به خدمت و نه به سوار مردم شدن. و هزاران نکته ی خوب دیگه در کنار صد ها مسئله ی بد و مورد انتقاد که خب در نظامی ها و سرهنگ ها این مسائل بد بعیده بیشتر از ده ها مورد بشه چون کلا مملکت یه جاش مشکل نداره اونم امنیتشه، اگر همین آدما بیان تو عرصه ی سیاست کولاک میکنن.
یک استاد دانشگاه
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
جناب آقای دکتر عباسی بنده از غیرتمندی جناب عالی و ... ممنونم و شما را تحسین می کنم ولی برای مقابله با این حرکت دولت و ایتالیایی ها لازم نیست به دامن باستان گرایی و سراغ سورنا و افرادی برویم که برای کشور گشایی و.. لشکر کشی می کردند و دنبال امپراطوری و شاهنشاهی و طاغوت گرایی بودند. کافیست مذاکرات آتی در زیر عکس هایی بزرگ از زانو زدن امریکایی ها و انگلیسی ها در خلیج فارس باشد، همین کافیست و به این کوچولوها پیام لازم منتقل می گردد ضمن آن که از منظر ایران اسلامی و انقلابی و متکی بر فرهنگ قرآنی خودمان اقدام انجام شده است.
طرفدار
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
جناب استاد جنگ سورنا برای کشور گشایی نبود.جنگ سورنا برای حفاظت از خاک و ناموس بود که به دست شاه بدبین و طاغوتی اشکانی به قتل رسید.در ضمن در آن زمان رومیان هنوز مسیحی نشده بودند و جنگ ایران و روم به نوعی جنگ خدا پرستی با بت پرستی بود.و در واقع سورنا در آن زمان همان کاری را انجام داد که اکنون سپاه انجام داد و افتخار کردن به سورنا(نه شاهان ظالم) کار بدی نیست.
shell32
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
کار دولت به هیچ وجه قابل قبول نیست ولی شما که تا دیروز میگفتین ملتی با تاریخ 1400 ساله!!! حالا چی شد که سردار سورنا به تاریخ ما اضافه شد ؟؟؟
ناشناس
United States of America
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
جالبه این بابا تا دیروز کلا ایران قبل اسلام رو انکار میکرد الان اومده از سورنا میگه...!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
شما 4 تا کلیپ دیدی فکر کردی کلا عقیده ی آقای عباسی همینه که کوروش پیامبر نیست و اینا. نخیر آقا برو کلبه کرامت رو ببین، متوجه میشی
طرفدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
شما انگار تو توهمید یا فقط حرف هایی که دلتون میخواد رو می شنوید.آقا اصلا (بر فرض محال) ما ضد میهن پرستی و ایران دوستی.شما که انقدر به ایران هخامنشی ابرقدرت مینازید چرا انقدر از بوسیدن دستان نجس آمریکا ذوق مرگ میشین؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
سلام و درود بر دكتر عباسي
به نظر بنده حرف حساب جواب نداره ... ما ايراني ها مثل اينكه قدر يه چيز رو نمي دونيم ... و اونم امنيته ...راحت نشستيم و مثل بهزاد جان نفسمون از جاي گرم بلند ميشه ... آقا بهزاد گلم اينها چرت و پرت نيست عين حقيقته ... حالا اگر دولت ما اين كار رو بكنه مگه اشكالي داره ... فكر ميكني به كسي بر ميخوره ... از همين الان ميدوني كه طرف ايتاليايي زير مجسمه فاتح رم نمي يا حرف بزنه ... آره عزيزم نمي ياد مفهوم و منظور اين كار را مي دونه ... به اين كار شما ميگن فرار به جلو ... يه كمي خودمون باشيم
ارسال نظرات
آخرین اخبار