اصرار پایان ناپذیر دولت بر تحقیر ملت
باشگاه دانشجویان/
آقای روحانی مجلس عصارۀ فضایل ملت است نه عصارۀ رذایل ملت!
تعداد نظرات: ۵
الف رسول پور
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
قیاس مع الفارق که میگن همینه. حالا این مورد که مثال زده در اوج تنهایی امام حسن (بنفسی و روحی فداه) خودشو باخته بود خوبه ایران سوای رهبر هزاران مالک اشتر و عمار داره و ایشان در این موقعیت بدون توجه به نیروهایی که دشمنان حتی از یادآوری آوازه شان لرزه بر اندام می شوند از چنین چیزهایی سخن می گویند.
رفیق تنها
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
عالی بود حاج صدیق
دانشجوی تنها
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
بسیار خوب برادر
a1!4
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
سلام، تشکر خیلی خوب بود فقط به نظر حقیر نکته ای هست که با نیت این یادداشت همخوانی ندارد و آن حیای بیش از حد است، البته بلا نسبت، دور از جان شما، پیامبر گرامی (ص) فرمود: دو نوع حیا داریم: حیای عقل و حیای حمق. حیای عقل علم است و حیای حمق نادانی. مقصود و نیت رئیس جمهور محترم از ذکر ابن زیاد و زیادابن ابیه (لعنت خدا بر هر دو) هر چه هست همینه که هست. در ادبیات شیعه ابن زیاد، مادر به خطا فرزند مادر به خطاست وبس این به هیچ وجه بی ادبی و بی حیایی نیست. نمونه برخورد امام حسین علیه السّلام با مروان ملعون لنگه ابن زیاد که در چهل و هشتمین روایت عهد ۰۱:۰۲:۳۵ یعنی ۱ساعت و ۲دقیقه و سی و پنج ثانیه گذشته از ابتدای سخنرانی استاد رائفی پور عزیز توضیح میدهد ۲۷مگ هم حجمشه. آیا دولت میتواند ادامه دارد...
a1!4
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
سلام دکتر سلامیها سال نوتون مبارک داشتم دنبال صفحه فایل صوتی اربعین میگشتم که این صفحه را باز کردم تعجب کردم، انقد انتشار کامنت حقیر طول کشید که پاک یادم رفت ادامش. یا باید ادامش رو همون روز میفرستادم یا مینوشتم بعد انتشار اولی میفرستادم. به گیرندها دست نزنید اشکال از فرستندس. ضمناً اگر جهتگیری خبرهای منتشره از سایت متناسب با دکتر سلام یا فایل های صوتی و تصویری و عکسها باشه عالی میشه شاید هم پیشرو بودن در این زمینه ها به خاطر اقبال بیشتر جوانها به دیدن و شنیدن به جای خواندن باشه و اینکه حجم اطلاعات بیشتر با زحمت کمتر حاصل میشه هر چند زحمت شما بیشتر میشه.
ارسال نظرات
آخرین اخبار