سونامی تغییرات در دانشگاه زابل/ فرهنگی‌ترین دانشگاه کشور در سرازیری افول
پس از انتصاب موسی بهلولی به سمت سرپرستی دانشگاه زابل شاهد یک سونامی چشمگیر تغییراتی در دانشگاه بودیم به گونه‌ای که در مدتی کوتاه از دیگر دانشگاه‌ها که تغییر ریاست آن‌ها، زمانی طولانی‌تر می‌گذرد پیشی گرفته است.
تعداد نظرات: ۱۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
آن روز که رای داده می شد باید فکر این روزها هم می شد.

اینگونه اخبار اصلا تعجب ندارد چون قابل پیش بینی بود
احسان جلالی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
به عنوان دانشجوی دانشگاه زابل بر این اعتقادم که متاسفانه مهره های با تجربه و مفید کنار گذاشته شدو مهره های به نوعی سوخته روی کارآمده اند. متاسفانه متاسفانه و متاسفانه سرپرست دانشگاه رابطه ی چندان خوبی با دانشجویان نتوانسته برقرار کند... نکته قابل ذکر این است که معاونت مالی و ریاست دانشکده علوم از دوستان صمیمی سرپرست دانشگاه هستند. از نظر من فردی که در طی چندین سال به عنوان عضو هیئت علمی با مدرک دکترا نتوانسته به مدیریت گروه شیمی منتصب شود... نباید به عنوان سرپرست انتخاب می شد چون توانایی لازم را در ایشان دیده نشده است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
لازم به ذکر است که معاون اداری و مالی دانشگاه رتبه اول پژوهشی دانشگاه با حدود صد مقاله بین المللی است. و بر اساس صحبت دکتر بهلولی در جلسه تودیع و معارفه ایشان حدود دو میلیارد تومان از محل اصلاح قرار داد ها و اجرای قوانین صرفه جویی مالی داشته است.
احمدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
سلام
معاون فرهنگی که عوض نشده، چطوری فرهنگی ترین دانشگاه رو به افول رفته.
عضو هیات علمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
سلام
انتصابات ایشون واقعا عجیبه
افرادی که سوابق جالب در دعوا و هتاکی دارند شدند مسولین سیستم
البته شاید لیاقت دانشگاهیان زابل همین باشه که زمانی که باید حمایت می کردند سکوت کردند و از مدیریت صحیح قبلی پشتیبانی نکردند اما متاسفانه دود این وضعیت در چشم همه داره میره
نسترن
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
درود بر دکتر اوکاتی عزیز جایش در دانشگاه خیلی خالی است . قدر نعمتی را که دانشگاه زابل داشت، ندانستند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
از مدیدیت جدید انتظار می رود به رانت های علمی ظالمانه رسیدگی جدی نماید
دل بینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
جامعه ی دانشجویی از این انتخاب سیاسی وزارت علوم تحت فشار استانداری واقعا ابراز تاسف میکنه، انتخاب مدیری که هنوز 2 سال بیشتر نیست دکترا گرفته و رسمی قطعی هم نشده، سیاه تر از اون مقالات مشترک مستخرج از رساله ی این آقا با جناب وزیر علوم هست. به کجا داری میری دولت تدبیر و امید و به چه قیمتی؟؟؟!!!!
عضو هیات علمی زابل
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
جامعه دانشگاهی زابل واقعا ناراحتن از نحوه مدیریت ...کاش مثل دانشگاه سیستان و بلوچستان برای تعیین رییس انتخابات برگزار می شد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
حقیقت آن است که در دانشگاه زابل فقط دو مدیر حذف شده اند که هر کدام سایقه بیش از هفت سال بعنوان رییس دانشکده داشتند. بقیه فقط جابجا شدن. و این حق سیستم مدیریت است که تغییر دهد. یادمان باشد که رتبه پژوهشی دانشگاه زابل 127 بود و بعدتر از دانشگاه آزاد واحد مرودشت.
بنابراین انتظار از سیستم جدید داریم که تغییرات بیشتری را شاهد باشیم.
سیستانی از ده کیخا
United States of America
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
سلام به همه همشهریان و دلسوزان منطقه: نکاتی برای من جالب بود که خدمتتان عرض میکنم اول اینکه دوستانی که در ابتدا امر ریاست هر رییسی منتقد آن فرد میشود جزء منسوبین افراد عزل شده میباشند و یا کسانی هستند که در انتظار عزل هستند و این احساس خطر را کرده اند و یا کسانی هستند که انتظار پست داشته اند و محروم شده اند. و این نظرات نظرات مسموم به عناد و دشمنی است وگرنه برای نقد یک مسئول حداقل باید یکسال صبر کرد و نتیجه را دید و بعدا درباره عملکرد وی تصمیم گیری کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار