وضعیت نامناسب محیطی خوابگاه سعادت آباد از زبان دانشجویان
دانشجوی ساکن خوابگاه سلامت دانشگاه علامه گفت: محیط بسیار تاثیرگذار است و کسی نمی‌تواند آن را کتمان کند اما دختران هم خودشان به استقبال ناامنی می‌روند. ناامنی در سعادت آباد شاید به آن معنی که در وهله اول در ذهن ها شکل می‌گیرد وجود نداشته باشد بلکه منظور من ناامنی در انتخاب‌ها و تصمیمات غلطی است که دانشجویان تحت تاثیر محیط و افراد آنجا قرار می‌گیرند.
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
خوابگاه عضدی علامه از همه خوابگاه ها بهتره هم جای خوبیه(خیابان طالقانی) و هم به همه چیز دسترسی آسونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
معلومه وقتی دانشگاه رو تفکیک جنسیت میکنن چه پسر و چه دختر با خودشون چه فکری میکنن و نتیجش این میشه که فساد از در خوابگاه ها بوش در میاد. وقتی داخل مدرسه مردم رو عادت نمیدن به با هم دیگه بودن به شیوه ی عادی، تو دانشگاه هم همینکارو تکرار میکنن، خب توی خیابون های تهران که عرصه ی جولان آدم های فاسده خصوصا با این فضای لیبرالی شهوت آمیز معلومه چی از توش در میاد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
عجب!!!!که عادتمون بدن به با هم بودن به شیوه عادی...؟مگه همه به فساد و این چیزا میفتن؟خود طرف مشکل داره وگرنه این همه ادم هم هستن که درست زندگی می کنن و اصلا هم به قول شما به با هم بودن به شیوه عادی عادتشون ندادن.
دانشجوارشد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
عجب از حضرت علی ع و علما ک از تنها بون با زنان جوان ب خدا پناه می بردن
من به شخصه ب عنوان یه خانم از بودن تو محیطی که امثال این صاحب نظر باشن میترسم و وحشت دارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
خوابگاه سلامت در مقایسه با خوابگاه گلعذاری در امنیت کامله! گلعذاری هم سعادت آباده وپایین تر از میدون سرو و انتهای خیابون17 بود که همیشه عده زیادی کارگر اطراف اونن و علاوه بر اون همه جا تاریکه و اتفاقات ناگواری هم افتاده ولی رسانه ای نشد و مسئولین دانشگاه هم با وجود اطلاع داشتن پیگیری نکردن....
شاهرخ
Netherlands
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
مدیران بی کفایت یعنی همین . به جای سعادت آباد متری فلان تومان بروند نزدید دانشگاه ( دهکده المپیک ) خوابگاه تاسیس و خریداری کنند تا هم تعداد بیشتری از امکانات بهره ببرند و هم نزدیک دانشگاه باشند . نمی دونم چه دلیلی داره که همه دانشگاه ها در مکانهای مشکل دار فرهنگی خوابگاه تاسیس کرده اند
ارسال نظرات
آخرین اخبار