یارانه ۶ میلیون ثروتمند قطع می‌شود 
قائم مقام وزیر کار:
قائم مقام وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی قطع یارانه  ۶ میلیون نفر از افراد ثروتمند را یکی از برنامه‌های دولت عنوان کرد و گفت: پارسال سه سبد کالا در اختیار مردم قرار گرفت و امسال شش سبد کالا بین مردم توزیع می شود.
تعداد نظرات: ۷
مردم
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
من موندم همون سری اول مگه همین 6 میلیون ثروتمند از یارانه خودشون انصراف ندادند و تو بوق و کرنا مصاحبه هاشون رو پخش می کردن ..... حالا دوباره 6 میلیون ثروتمند از کجا دوباره اومدند؟؟؟؟؟؟؟
یعنی کشور ما اینقدر ثروتمند داره و همه چیز عالیه و ما چقدر خوشحالیم!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
چه کسی بهتر از کارمندها!!!!!! آخرش هم همه را ول میکنن و یارانه کارمندها و بازنشسته را حذف میکنن. چرا که اونا دم دست هستن!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
هشتاد درصد ثروت دردست بیست درصد است می بایست مالیات مثل کشورهای پیشرفته ازاین بیست درصد بگیرید نیازی به این همه حذف نمی باشد.
racist
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
همین شش میلیون ثروتمند به تلافی همین اتفاق پدر هفتاد میلیون مابقی رو درمی آورند
fd \,g
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
salam
فک کنم از همون ثروتمندان مالیات بیشتری بگیرن خیلی بهتره چون همین ثروتمندان کل کارخونه ها زیر دستشونه و دوباره همه چی رو به نفع خودشون میچرخونن . ولی ما که نفهمیدیم این همه ثروتمکند از کجا اومده .یکی مثل من که نون خوردنم به زور گیرم میاد
کارگر
Netherlands
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
کارمندان معلمان و پزشکان که همه شما زیر خط فقر زندگی می کنید نگران نباشید تا ما کارگران ساختمانی بی هویت و زیر زیر خط فقر هستیم شما نگران نباشید اول حساب ما را میرسند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
کل نظرات را خوندم اگر چه از دولت روحانی دل خوشی ندارم ولی با این مورد موافقم که یارانه ثروتمندان باید حذف بشه. نمیدونم چرا ملت ما همیشه ناله میکنه. اینطوری که نمیشه رهبر و مطمئنا امام زمان را یاری کنیم. همه اش ناله، همه اش غر
ارسال نظرات
آخرین اخبار