"حسن روحانی" و "پوست موز" روزنامه اصلاح‌طلب!/ جزئیات شرم‌آور اغفال زنان ترکیه از سوی تروریست‌ها/ تلاش خاتمی برای دیده شدن/ کنسرو حرام در فروشگاه‌های ایران؟
خواندنی‌ترین اخبار فضای مجازی؛
رهبر حماس در منزل شخصی‌اش، ماساژبا ساتور، ورود و فروش کنسرو سوسیس خوک در کشور، فرصت ویژه برای تغییر نام دختران و پسران، نماز اول وقت علی دایی،گشت‌وگذار خاتمی در خانه هنرمندان، انفجار یک گوشی هوشمند دیگر در جیب صاحبش و... از اهم اخبار منتشر شده در فضای مجازی طی امروز بودند.
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
Germany
۰۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
چه اخبار جالبی! نه مثل اینکه خبرگزاریتون واقعا پیشرفت کرده قبلا از این خبرا نبود
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
عکسی که از عروسی گذاشته اید، به هیچ وجه صحیح نیست و مصداق بارز اشاعه فحشاست. شاید در آن محل این مسائل عادی باشد!!! ولی طبق فتوای تمامی مراجع عظام بدون استثناء، رقص زن در مقابل نامحرم حرام است.
از این خبرگزاری که ادعای اصول گرایی داره اصلا چنین انتظاری نمی رفت. مواظب باشید، همه افراد و جریاناتی که از صراط مستقیم منحرف شدند، یک شبه و ناگهانی نبوده، بلکه از لغزش های بسیار کوچک و به ظاهر کم اهمیت شروع شده است.
رقص را کجا دیدی؟
Germany
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
1) آقای محترم شما آیا تخصص د رامور دین یدارید که نظر میدید؟

2) اگر نظر میدید لطفا دقیق نظر بدید چون اشاعه فحشا یک موضوع دیگریست احتمالا منظورتان اشاعه منکر بوده است پس مراقب باشید تا با اظهارنظر نسنجیده به کسی تهمت ناروا نزنید و مدیون کسی نشوید

3) عکس مورد نظر شما مربوط به خبرگزاری دیگریست نه خبرگزاری دانشجو لذا کمی دقت در نگاه هم بد نیست

4) لازم به ذک راست که در این تصویر یک خانم ایستاده و کف میزنه و چند خانم هم راه میرن و دست میزنن حالا شما رقص را کجا دیدی بنده نمیدونم و اینکه رقص را معادل فحشا میدونی خوب خودش جالبه ... هر چند رقص زن در شرایطی که گفتی صحیح نیست اما واقعا چطوری از یه فریم عکس چنین برداشتی کردی؟

5) سری به سالن های تئاتر تهران و شهرهای بزرگ بزن تا ببینی چه خبره شاید اونجا
ارسال نظرات