آقای صدا و سیما! کارخانه کفش تن تاک کجاست؟
کفش‌های چینی تن تاک چندی قبل به تعداد بسیار زیاد وارد کشور شد؛ واردکننده این کفش‌ها ابتدا تلاش کرد آنها را با قیمت 50 هزار تومان در امیریه به فروش برساند، اما موفق نشد.
تعداد نظرات: ۱۶
رضا
-
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
متاسفانه موبايل هاي glx هم همنيه!
حامد54
-
۰۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
آي گل گفتي زدي وسط هدف
بهبهان
-
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
با اين کار صدا و سيما اعتماد مردم به برنامه ها و تبليغات کم ميشه و کمتر برنامه هاي صداو سيما رو نگاه ميکنن.
کمبود بودجه=حمايت از کار و سرمايه خارجي!
محسن
-
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
هر چه بگندد نمکش ميزنند،واي به روزي که بگندد نمک!.
اميررضا
-
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
واسه صدا سيما پول داشته باشه بگو چند تا شركت برشكست بشن يه تعداد كارگر بيكار بشن حقوقها عقب بيفته چقدر محصوص بي كيفيت و به خورد مردم بدن و سلامتي مردم را به خطر بيندازند و چقدر مردم به صداسيماي ملي بد بين بشن مهم صدا سيماست كه بايد جيبش پر بشه - حالا چرا نوشتيد اقاي صداسيما؟؟!!
سيد محمد هادي
-
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
آقا تکليف من که کرم حلزون خريدم چيه ؟ کي پول من رو پس ميده ؟ گناه کردم با پس اندازم براي مادرم هديه خريدم الان هم که مادرم ازش استفاده نمي کنه هم پولمرو از دست دادم هم ضايع شدم ... آخه چرا
توحيدي
-
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
در يک گفت و گوي 1 ساعته مسئولين بهداشت به صراحت ميگفتن کرم حلزون مشکل داره. اما همون موقع و همچنين ماه ها بعدش اين کرم تبليغ ميشد!
شکي نيست که صدا و سيما مقصره... اما:
درصد مردمي که سريال و فيلم و تبليغ (و شبکه هاي تماشا و پويا و آخ فيلم!) ميبينن چندين برابر اونايي است که برنامه هاي علمي و يا گفت و گو با کارشناسان و تحليل گران نظير ديروز امروز فردا رو مي بينن.
اگه امثال اين خبر به گوش مردم برسه و مردم هوشيار بشن ميتونيم به آينده اميدوار باشيم.
سميه
-
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
سلام شما که انقدر سنگ توليد داخلي رو به سينه ميزنيد پس چرا از سريال نوشدارو حمايت نمي کنيد . حداقل هدف اين سريال (هر چند از نظر منتقدان ضعيف) حمايت از توليدات داخلي و نشان دادن قشر مظلوم و گمنام جهادگران
شايگان
-
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
صدا و سيمايي که از يک طرف داره قرآن پخش ميکنه و اذان
و از طرف ديگه داره مردم را فريب ميده با اين تبليغ و تطميع هاي بيجا.والله اسلامي نيست خيلي چيزاش
ايمان و اعتماد من يکي به هرچي که اين تلويزيون پخش کنه از بين رفته بقيه را نميدونم
هوشنگ طهماسبي
-
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۳۰
آيا کفش هاي جديد ورزشي کوهدشت، همان کيکرز قديم است و همان کيفيت را داراست؟
تشکر از لطف شما
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۰
ضمن تائید صد در صد مطالب فوق. لازم است عرض کنم که این کفش ها فوق العاده بی کیفیت و در مقایسه با کفشهای اصیل ایرانی بسیار گران هستند. صدا و سیما لطفاً برای کسب درآمد هر آشغالی را تبلیغ نفرمائید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۲
از قرار معلوم صداوسیما در خدمت دلالهای خائن و وطن فروش است اینها ریشه های بجا مانده اردوی غارتند اگر با اقدام انقلابی خشکانده نشوند نه تنها صداو سیما بلکه مجلس ودولت راهم بدست میگیرند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
صداوسیما ی ما از خبررسانهای صادق میباشد بخصوص رئیس ان که تا حالا دروغ نگفته وشاید نمازش هم قضا نشده چون در پریس تی وی همیشه راستگو بود وپول در نظرش هیچ هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
بهتره راه جلوگیری ازاین اشتباهات صداوسیماروهم میگفتین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
سلام؛ من 6 جفت کفش تن تاک خریدم؛ روز بعد یک جفت آنرا به پا کرده و در حال حرکت از روی صفحه ورقه آهنی که در پیاده رو بر روی چاله مخابرات کنده شده بود می گذشتم؛ متوجه شدم ؛ کف کفشم به آن صفحه ورقه آهنی چسبید. بلافاصله به فروشنده مراجعه کردم و آنرا تحویل دادم؛ پس از 4 روز سرگردانی اعلام کردند هیچ ضمانتی ندارد؛ بدنبال خدمات پس از فروش و آدرس کارخانه در اینترنت گشتم با تلفن 02188561180 تماس گرفتم جواب نداد. باتلفن های نمایندگی های شهرستان های مختلف تماس گرفتم هیچکدام آدرس و تلفن کارخانه را نداشتند. اگر شما آدرس و تلفن کارخانه تن تاک را پیدا کردید و توانستید با آنها صحبت کنید در همین صفحه ارسال نظرات اعلام کنید تا با آنها تماس بگیرم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۱
من ازصداسیماشاکیم!رفتم تن تاک خریدم مدلی که سفارش دادیم یه چیزبدردنخوردیگه فرستادن،وکسی هم درست جواب نمیده پاس میدن بهمدیگه،اومدم مدیریت کارخانه روپیداکنم دیدم کارخونه ای وجودنداره؟چرا؟این صداسیمابه جیب کدوم کله گنده وصله؟تبلیغ کتاب کنکوربدردنخور،کرم حلزون،ویک کرم دیگه که من کلی پول دادم وبدردنمی خورد؟چطوردیگه به کالای ایرانی اعتمادکنیم؟؟؟؟
ارسال نظرات
آخرین اخبار