گلایه سرلشکر سلیمانی از اخبار مربوط به تولید فیلم «سردار»
سرلشکر حاج قاسم سلیمانی در نامه‌ای از اخبار مربوط به تولید فیلمی (به نام سردار) با محوریت مقاومت و پرداختن به شخصیت ایشان گلایه و اعتراض کرد.
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
درود خدا بر چنین سردارانی، معلوم می شود مولایشان علی (ع) است، چرا که آن امام بزرگوار هم همیشه به عاقبتش می اندیشید و در لحضه ضربت خوردن بود که گفت: فزت و رب الکعبه.
رابعه شهیدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
بنام الله
سلام . اصلا فرماندهان شیعی و ایرانی کارشان این است دوست ندارند کارهایی که برای خدا کردند معلوم شود نه مثل بقیه که کرور کرور پول به جیب می زنند و هیچ کس از آن خبر دار نمی شود. ولی بالا غیرتا به سردار بگویید خاطرات خود را بنویسند تا شاید به گوش ما جوانان برسد و آدم شویم به امید خداn.k313m.d
سید دیباجی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
برای بنده چنین داستانی عجیب و باور نکردنی بود. و با توجه به روحیه بسیجی سردار گرانقدر کمی غیر واقع می نمود. چرا که بسیجیان دلسوخته حضرت امام و مقام عظمای ولایت امام خامنه ای فقط به خدمت فی سبیل الله می اندیشند و لا غیر. درود خدا و اولیای خدا بر شما شهید زنده . از شخصیت عارفانه و انقلابی شما انتظاری جز این نبود. درود بر مردان راستین . زنده باد انقلاب اسلامی. و نابود باد دشمنان این مرز و بوم
یک بسیجی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
سلام علیکم. جای شکر الله همچنان باقی است که این انقلاب بزرگ سرداران رشیدی چون حاج قاسم سلیمانی دارد که غیرت مندانه و مجاهدانه در حال خدمت به دین مبین اسلام هستند.
علیرضا ب
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
مثل پدر دوستتون داریم سردار و از خداوند سلامت و طول عمر براتون میخواهیم، انشالله سایه تون برسرما باشه و ما رو در نبردهای گوناگون و مواجهه با دشمن رهنمون باشید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار