وزیر علوم در انتخاب رئیس دانشگاه اصفهان تعجیل کند
دو دفتر تشکل دانشجویی دانشگاه اصفهان:
بسیج دانشجویی و جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان در نامه‌ای به وزیر علوم، ضرورت تسریع در روند انتخاب رئیس دانشگاه اصفهان را تشریح کردند.
تعداد نظرات: ۳
خسروی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
ضمن عرض سلام و احترام
بی شک دانش و تجربه موفق مدیریت جهادی افرادی چون دکتر علیرضا آرش پور در گروه حقوق، دانشکده اقتصاد و معاونت حقوقی دانشگاه اصفهان و دکتر علی اصغر میرباقری در گروه و دانشکده ادبیات فارسی می تواند در زمینه ساخت یک دانشگاه معتبر در زمینه های علم و فضیلت و همچنین رفع مشکلات زیرساختی و عمرانی در دانشگاه اصفهان و از سویی حل مسائلی که باعث آزردگی کارمندان و مستخدمین دانشگاه اصفهان شده است، مثمر ثمر باشد.
و من الله التوفیق
خسروی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
ضمن عرض سلام و احترام
بی شک دانش و تجربه موفق مدیریت جهادی دکتر علیرضا آرش پور در گروه حقوق، دانشکده اقتصاد و معاونت حقوقی دانشگاه اصفهان , و دکتر علی اصغر میرباقری در مدیریت گروه ادبیات فارسی و دانشکده ادبیات می تواند در زمینه ساخت یک دانشگاه معتبر در زمینه های علم و فضیلت و همچنین رفع مشکلات زیرساختی و عمرانی در دانشگاه اصفهان و از سویی حل مسائلی که باعث آزردگی کارمندان و مستخدمین دانشگاه اصفهان شده است، مثمر ثمر باشد.
و من الله التوفیق
منوچهر امینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
قطعا با حضور افرادی چون دکتر علی اصغر میرباقری و دکتر علیرضا آرش پور که مورد قبول آحاد جامعه دانشگاهی میباشند و از چهره های شناخته شده با سوابق موفق علمی-مدیریتی میباشند، موافق هستم.
امیدوارم شخص وزیر نیز به احساس نیاز جامعه دانشگاهی و کارمندان دانشگاه اصفهان به حضور اینچنین افرادی آگاه باشد.
فرصت تغییر و ساخت اصولی دانشگاه اصفهان از دید علمی و عملی و زیرساختی و حل مشکلات کارکنان فرا رسیده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار