ولایتی: برخی شروط رهبرانقلاب در برجام رعایت نشده است
عضو هیات نظارت بر برجام گفت: آمریکایی‌ها به تعهدات خود در برجام عمل نکرده اند، تحریم ها به طور کامل برداشته نشده و متاسفانه برخی شروط مقام معظم رهبری در برجام رعایت نشده است.
تعداد نظرات: ۷
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
این که هیچ کدام رعایت نشده واضح است. اما چرا قبل بستن قرارداد که برخی دلسوزان واقعی (نه حزب بادیها) مثل کیهان و... این همه گوشزد کردند شما سکوت و یا حمایت از برجام و برجامیان کردید. با احترام، این حرفا فقط تبرئه کردن خود از خسارات برجام است
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
برادر ، امثال اینها روی زبیر رو در تاریخ سفید کردند...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
چون آن موقع حکم سربازی را داشتند که در میدان مبارزه بودند و به گفته رهبر نباید سربازی را که خودمان به میدان مبارزه فرستادیم تضعیف کنیم.در ضمن دوست عزیز این رفتار آقای ولایتی رفتار حزب بادی نیست رفتار فراجناحی است.رفتار فرا جناحی را فقط افراد بسیار با تجربه و دلسوزی مثل ایشان انجام می دهند که متاسفانه جوانانی مثل بنده و شما توان درکش را نداریم.
اخوی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
داره یک چیزایی یادم میاد: دکتر ولایتی، ائتلاف 3 نفره، انتخابات 92، بهانه گیری های بچه گانه به جلیلی و قالیباف، پشت کردن به ائتلاف 3 نفره، لجبازی، یکی از عوامل شکست اصولگرایان و پس از انتخابات 92 منصب جدید ریاست مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع ___ ایشون همونه!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
آقای ولایتی ، لطف کنید مواضع خودتون رو زمان تصویب برجام و همچنین مناظرات انتخاباتی یه مرور بکنید که حاکی از خوشبینی مفرط شما به غربه!
حالا چه کسی پاسخ نابودی زیرساخت های هسته ای کشور و امید برباد رفته جوانان رو میده؟
ابوالفضل
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
چطور بعد ازاسلام هیچگاه اقتدار امروز را نداشته ایم- زمان شاهان عباسی - صفوی - نادر شاه- - نکنه اون موقع ایران توی کره زمین نبودش؟؟؟؟؟؟خخخخخخخخ
رضا نادری
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
این گردبادها که به غیرت درآمده تسلیم رهبرند که توفان نمی کنند
ارسال نظرات
آخرین اخبار