مبادا روزی بیایدکه غیرمسلمانان درعمل به قرآن ازما پیشی بگیرند
روحانی در مراسم افتتاحیه مسابقات بین المللی قرآن:
رییس جمهوری در مراسم افتتاحیه سی و دومین مسابقات بین المللی حفظ و قرائت قرآن کریم، قرآن خوانی و قرآن دانی را یک فخر برای مسلمانان دانست و تصریح کرد: در کنار حفظ و قرائت قرآن کریم ، اجرا و عمل به دستورات قران یک ضرورت برای جوامع اسلامی در عصر کنونی است.
تعداد نظرات: ۶
فرهنگی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
حقوق یک معلم آمریکایی،اروپایی، اسرائیلی، ژاپنی، چینی ومعلمان عرب وهابی را باحقوق معلم مسلمان شیعه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را با هم مقایسه کنید بفهمید آیا آنها به( ن والقلم)عمل کرده اند یا شما که فریاد واضلما و واعدالتای معلمان فهیم و نجیب را می شنوی و خود را به ناشنوایی و نابینایی می زنید.خداوند ثمره این نگاه نظام به معلم را سال 88 به مسئولین نشان داد در حالی که آنان صم بکم و ناتوان از فهم آن واقعه بودند.عیبی ندارد ماصبوریم ولی بترسید از قهر الهی و این قدر عدالت اسلامی را زیر سوال نبرید که خداوند خیرالماکرین است. کجای دنیا ارزش کار یک دیپلمه بانکی 3برابر معلم فوق لیسانس به 25 سال سابقه است.بر اساس کدام آیه از قرآن کریم و کدام حدیث،ارزش کارآبدارچی شرکت نفت از استاد فرهنگی بیشتر است.
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
آقای روحانی بعدا به حرفهایی که خودتون زدید یه کم فکر کنید
امید است که این حرفها رو خودتون هم عمل کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
آقای روحانی تو برو یارانه بدبخت بیچاره هایی مثل ما رو قطع کن.ماهم عمل به قرآن رو از شمایاد میگیریم
سمیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
با وجود شماها پیشی گرفته اند....
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
حاج حسن مگه در قران ایه نفی سبیل رونخوندی ،مگه نخوندی که یهود بد ترین دشمنان به مسلمانان هستند ،مگه توکل الله و هم حسبه رو نخوندی ،مگه از نیرنگ دشمنان برای نابودی اسلم نخوندی شما که این حرفارو میزنی ، میشه بگین اعتماد به امریکا که پشتیبانی اسراییله و نامحرم دونستن مردم مسلمان و.... کجاش با قران عمل شده
آرین
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
قابل توجه ریاست جمهوری محترم، قرآن هر گونه سازش، مدارا، داد و ستد و ... با یهود و نسارا رو منع کردن و قابل اعتماد ندانسته اند. شما پیش نمازید ... تا حالا به این موضوع عمل کردید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار