شمشیر دو لبه اینترنت برای زنان
تهدیدها و فرصت‌های شبکه‌های اجتماعی-۹؛
نقش زنان به عنوان یکی از بزرگترین مصرف‌کنندگان این تکنولوژی شایان توجه است و نوع مواجهه‌ای که زنان با اینترنت دارند و استفاده‌ای که از آن می‌کنند و آسیب‌هایی که ممکن است برای آنها در این فضا به وجود آید می‌تواند مورد توجه و آسیب‌شناسی قرار گیرد.
تعداد نظرات: ۱۱
hosein
Netherlands
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۳
اینترنت علم نوین هست ولی باید درست استفاده شود.با آمدن اینترنت به منازل گویا جامعه در خانه هست...انگار زن و بچه و ناموس ما همیشه در وسط خیابان هستند و هرکسی می تواند به آنها بی احترامی،اغفال و خدای نکرده تعرض کند.به نظر من هر مردی در خانه باید استفاده از اینترنت را کنترل و مدیریت کند.
hamid
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۳
مرد بدبخت هم بفکر بیرون باشه الا خودتون راهنمایی کنید این برنامه های ارتباطی مثل وایبر و ... چجوری کنترل کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۳
کاملا با نظرت موافقم
هموطن
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۳
درست میگی داداش بخدا دیگه با آمدن این تکنولوژی شرم وحیا از بین مسلمانان رخت بربسته دیگه ناموس وآبرو غیرت به وسیله ای برای مسخره کردن بدل شده.وفقط هم با ظهورآقا امام عصر این مشکل حل میشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
طوری نوشتی که انگار زنها موجوداتی جلبک مغز هستند!! انگار خودشون نمیتونن کنترل کنن که مرد باید کنترلشون کنه!
هموطن
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
متاسفانه درجواب این دوست عزیز که گفتن زنها جلبک مغز هستند بایدبگم که این توهینه. اما ازطرفی هم با یک جنبه از حرفش موافقم چونکه زنهای ایرانی چیزی مثل ترس روسرشون سایه انداخته.بحدا اگه این ترس نباشه حداقل 80درصدشون هزارپله ازاینترنت ووایرلس و واتساپ بالاتر میرن طوری سبقت میگیرن که زنان اروپا وآمریکا انگشت به دهان بشوند وبه حجاب خودشون افتخارکنن!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۳
تربیت درست باشه بچه باتقوا اشتباه نمی ره اگه هم رفت برمی گرده
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۳
ممطمئن باشید که با این روندی که پیش میره روزی میرسه که اکثرزنان بی جنبه ما به کلی رودرواسی را کنارمیزارن واین چندسانت دستمال را هم که ازشرم اسلام وترس از مومنین واقعی میندازن گوشه سرشون هم برمیدارن!به مدد این پیشرفت وتوسعه تکنولوژی هست که زنان شیردل ماکه زمانی بدون چادر تادرحیاط خونه خودشون هم نمیامدند الان دیگه بی هیچ پروایی با ظاهری زننده ودور از شان یک مسلمان که الگویش حضرت فاطمه است درهر مکانی حاضرهستند.
مجتبی
Germany
۰۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
اگه شبکه ملی اطلاعات یا همون فضای مجازی یکپارچه رو زحمت بکشن اجرایی کنن و از طرفی شبکه هایی مثل وایبر و واتس که هر کدوم حدود ششصد میلیون کاربر دارن رو کاملا ببندن(وایبر،حدود یازده میلیون در ایران)،اونوقت خیلی امنیت بالاتر میره و هر کسی هم حساب کار خودشو بیشتر میکنه،و تو همین راستا میتونن برای ورود به فضای مجازی یکپارچه،برای هر کسی یک شماره اختصاصی در نظر بگیرن که در صورت تخلف هر شخص،اون شخص مسدود بشه و دیگران هم با آرامش بیشتر تو این فضا اموراتشونو بگذرونن
متاسفانه به خاطر یکسری ملاحظات گروهی و جناحی ،این طرح اجرایی نمیشه ولی به راحتی ممکنه و ساز و کارش آمادست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
جالبته که این خطرات فقط برای زنان هست ، احتمالا این همه مردای بی جنبه که اطرافمون می بینیم و از صبح تا شب پای لاین و وایبر هستن و زن و زندگی رو به کلی فراموش کردن فتو شاپ هستن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
جلبک مغزو خوب اومدی ایول.
ارسال نظرات
آخرین اخبار