روحانی با دو کاندیدای پوششی هم مناظره را باخت
گزارش کامل مناظره دوم کاندیداهای ریاست جمهوری
دومین مناظره دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز ساعت ۱۶/۳۰ آغاز شد و در ساعت ۲۰ به پایان رسید.
تعداد نظرات: ۶
یکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۵
احسنت آقای جهانگیری...
طفلک، دختر مظلوم وزیر آموزش و پرورش... دلم کباب شد. حتما لباسا رو میخاسته سر چهارراه بفروشه خودش....
:)
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۵
ای بابا.فوق لیسانس که دارم بابامم دو ماهه وزیر آموزش پرورش شده گفتم تفننی یه کم از ایتالیا لباس و اینا وارد کنیم چش دیدنشو ندارین که .خوب بابام وزیر اقتصاد که نشده هنوز...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۵
روحانی اگر امروز باکبکه ودب ده هیاهو راه انداختی بخاطر اقتدار رهبری در موضوع منا و...وحضور مردم وسیلوهای موشکی است نه وزیر زانوزن درمقابل اعراب .وزیر کمتر از زن که در مقابل یک سوال یک خانم را تحقیر می کند .یا وزرای قاچاقی بدان اگر امریکا زبون وذلیل شده اقتدار رزمندگان بسجی ومردمی ونیروهای مسلح است نه التماسهایت به اوباما وترامپ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۵
خبرگزاری محترم لطفا بگید مجری کجا تقلب کرد ؟ تو عکس چیزی دیده نمیشه!!!!ماهم تو مناظره به این چیزا دقت نمیکنیم!!ممنون سوالم کاملا سواله انتقادی یا شبه ناک نیست!!!
سهیل
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۵
خنده های تحقیر آمیز آقایان روحانی و جهانگیری به انتقادات کاندیداها تحقیر ملت ایران است.
از طرفی بیانیه خوانی آقای جهانگیری و ایجاد ذهنیت غلط از رقیب در اذهان مردم نشات گرفته از اتاق فکری است که خط فکری آنها را اندیشمندان عملیات روانی در داخل و خارج از کشور هدایت می نمایند.
جا دارد ستاد کل نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پاسخ سخنان نسنجیده آقای روحانی (در خوشبینانه ترین برداشت از صحبتهای ایشان) پیرامون تونلهای زیر زمینی، صنایع موشکی که عامل بازدارندگی در مقابل تهدیدات فرامنطقه ای و اسراییل است را بدهند.
همچنین انتظار می رود رییس محترم قوه قضاییه پاسخ هجمه های آقای روحانی و جهانگیری(بالاخص دفاع تمام قد از آقای خاتمی) را بدهد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۵
خدا قوت. خبررسانی به سبکی جدید
ارسال نظرات