درسی که ایران می‌تواند به اردوغان بدهد
الجزیره:
الجزیره در گزارشی مدعی شد که هر چند روابط ایران و ترکیه به‌خاطر روابط اقتصادی گسترده نمی‌تواند وارد مرحله پرتنش شود اما ایران می‌تواند جریان گاز به سوی ترکیه را قطع کند.
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۹
ترکیه تنها کشوری است که از اختلاف و جنگ بین کشور ها سود می برد به همین خاطر نیز از جنگ ایران و عراق سود زیادی بدست آورد و الان نیز آذرباییجان را نیز علیه ارمنستان تحریک می کند جنگ داخلی بین عراق و سوریه را گسترش داد و الان نیز مسبب اختلاف بین ایران و عربستان و بحرین و ....شده به خاطر یک مشت دلار سعودی و از ابن اختلافات و در گیریها هم از کشور ثالث یعنی سعودی ها سود می برد هم واسط اقتصادی بین شرکت های اروپایی می خواهد باشد یعنی منبع درامد ترکیه در سطح جهانی شده اختلاف و جنگ بین کشور های منطقه و از فهم پایین یعضی از اعراب مثل آل سعود و صدام و ...بیشترین استفاده را کرده است .
پ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۹
بستن گاز کار انسانی ای نیست و به نظرم درست هم نیست . کاری که ایران می تونه بکنه اینه که همانطور که حج رو ممنوع کردم رفتن به ترکیه رو هم ممنوع کنیم . و خرید کالای ترک رو در کشور تحریم کنیم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۹
یا نباید کاری کنیم یا اگر اقدامی شد باید موثر باشد
پیشنهاد ساده لوحانه ای دادی
ا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۹
الجزيره انگليسي خيلي دو ست دارد كه جنگي در منطقه بشود و آنها سودش را ببرند كور خوندند! ما با كشورهاي همسايه هيچ جنگي نداريم و اين نوطئه ها ديگر جواب نمي دهد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۹
برای درس دادن به ترکیه ای کاش یه رییس جمهور مثل پوتین داشتیم
ارسال نظرات
آخرین اخبار