برگزاری برخی کنسرت ها درست نیست/ در موضوع مرخصی مهدی هاشمی دچار رودربایستی شدیم/ چرا دولت با دو تابعیتی‌ها برخورد نمی کند/ قاچاق بسیاری را آلوده کرده است
دادستان کل کشور:
دادستان کل کشور گفت: خبر داریم برخی از مسئولان دوتابعیتی هستند و این خلاف قانون است. دولت اعلام کرد که آنها را از کار برکنار می کند اما این کار را نکرد، دو تابعیتی به این معناست که در صورت بروز جرم، می تواند از کشور فرار کند. خبر داریم که غالب دو تابعیتی ها انگلیسی و کانادایی هستند.
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
مسئولینی که با آقازاده ها رودربایستی دارند و به خاطر آنها رودر روی خدا و حق عموم خلق خدا می ایستند، یا خدا و قیامت و مرگ و حساب و کتاب را نمی فهمند یا خیلی به قدرت این آقاها و آقازاده ها در مقابل قدرت خدا مطمئنند یا باید فکری به حال خودشان بکنند؛ به یاد بیاورند حکم قصاص دزدی که از بزرگان قبیله ای بود و می خواستند به واسطه آن از زیر قصاص در بروند ولی...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
بنا بر اصل 41 قانون اساسی دو تابعیتی بودن برای ایرانی معنی ندارد و خلاف قانون است و مطمئننا در دولت حقوقدانی که صداقت دارد و قریاد قانونمداری او گوش فلک را کر کرده بود، چنین افرادی حضور ندارند.
شمیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۹
رودربایستی عین بیعدالتی ونقض صریح قانون است ! متولی برخورد با دو تا بعیتی ها کیست ؟ به دادگاه های شهرستان ها سری بزنید!! به امید انکه سخنان دادستان کل کشور عملیاتی شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار