آقای روحانی، آیا حل مشکل استخدام متعهدین به خدمت وزارت نفت جزئی از حقوق شهروندی نیست؟!
دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت:
آقای روحانی، آیا حل مشکل استخدام متعهدین به خدمت وزارت نفت، جزئی از حقوق شهروندی جوانان تحصیل کرده و نخبه این مملکت نیست؟
تعداد نظرات: ۳۰
محسن از مشهد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۳
ازآنجاکه رئیس جمهوردرپیشگاه قرآن کریم ودربرابرملت ایران برپشتیبانی ازحق،عدالت وحمایت ازآزادي وحرمت اشخاص وحقوق ملت درقانون اساسی،سوگندیادکرده است؛ که دقیقاتاکنون برخلاف آن سوگندعمل نموده است.چرا که با واقعیت فاصله ای از زمین تا آسمان دارد برای نمونه تلاش های خودم از ابتدای ریاست جمهوری ایشان تاکنون برای احقاق حقوق شرعی وقانونی ام دههامرتبه سایت سامدمکاتبه نمودم حتی ازطریق ایمیل شخصی ایشان ولی باگذشت بیش ازسه سال هنوزهیچ پاسخی واصل نشده است پس لطفا با احساسات پاک ملت بزرگ-نجیب وشریف ایران اسلامی اینگونه بازی نکنید ماکه میدانیم اینگونه حرکت های شما فقط جنبه شعارهای تبلیغاتی - انتخاباتی 96 راصرفا داشته و روشی عوام فریبانه است.پس برای رضای خداهم که شده دست ازمکروحیله بردارید.والسلام 09151163424
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۳
خسته شدیم از شعر و شعار
پس کو عمل؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تا کی باید منتظر استخدامی بمونیم؟جوونیمون رفت بخدا
فارغ خسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۳
حق خود را خواهیم ستاند. با همتان خودمان نه با منشور شکسته ی شما...
ناشناس
United States of America
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۳
انشاالله نتیجه ظلمی که ما مردنو تو زندگیشون ببینن
ناشناس
United Arab Emirates
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۳
وزیر نفت : بالا بری پایین بیایی ، باید ما رو جذب کنی. ما تا آخرش هستیم. شرکت ملی نفت وعده داده و طبق اون سرنوشت مون رقم خورده. گرفتن بورسیه هم از سوی یک وزارت خونه ی عظیمی همچون وزارت نفت حتما با برنامه ریزی های کارشناسان با سواد آینده نگرِ اون وزارت خونه بوده دیگه مگه نه؟؟!!! فکر این جایش هم شده بود مگه نه؟؟!! اگه نه که باید در اون وزارت خونه رو گرفت که بدون برنامه ریزی میاد و بورسیه میگیره و بعدش .... اینو بدون که ما هرگز از حق مون کوتاه نخواهیم اومد.
همه با هم در تجمع ۵ دی حقمون رو ازت میگیریم.
تجمع 5 دی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۳
آقای دکتر روحانی خوب بود قبل از ابلاغ عمومی این منشور ابتدا شخصا اون رو به ژنرال زنگنه ابلاغ میکردید
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۳
اقا تو رو قران به داد ما برسید که نابودمون کرد
so sad
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۳
به داد نخبگان مملکت برسید که دیگر رمقی برای دفاع از حقوق شون در برابر ظلم اشکار شما نمونده.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
تا موقعی که بچه های نفت خداشون رو دارن صدا میزنن و از حق خوشون دفاع می کنن، هیچ کسی نمی تونه حق شون رو پایمال کنه. از مسیولین می خواهیم تا به وظیفه شون عمل کنند و جلوی تخطی از قانون در وزارت نفت رو بگیرند. التماس کسی رو هم نمی کنیم. فقط حق شهروندی مون رو می خواهیم. همین.
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۳
حتما ماهایی که چند سال زحمت کشیدیم و بدون پارتی و فقط با اتکا به توانایی و زحمت خودمون و خون دل خوردن خانواده هامون و طبق عرف و قانون و تعهد و عقل و.... استخدام حقمونه شهروند محسوب نمیشیم که قرار باشه حقوقی داشته باشیم وگرنه جناب روحانی و دولتشون و شیخ!!!الوزاشون مبرا از این حرفا هستن.
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۳
جای تاسف داره واقعا تو این مملکت اسلامی هیچ کسی ب فکر احقاق حق این دانشجویان دانشگاه نفت نیست
مادر
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۳
چرا کسی به وضعیت این جوانان نخبه رسیدگی نمیکنه جناب دکتر روحانی فرزند بنده چند سال پیش با رتبه دو رقمی کنکور با تشویقات ما راهی دانشگاه نفت شد و ما به امید همین بورسیه ایشان را ترغیب به این رشته کردیم چه شده که حال آقای زنگنه میگویند بورسیه فقط برای ایجاد انگیزه بوده چگونه است که همکلاسی هایش که از خدمت سربازی معاف بوده اند استخدام شده اند ولی پسرم که دو سال امریه شرکت نفت بوده حالا باید یک سال خانه نشین باشد و هر روز دم از خود کشی بزند؟ ما که از شما و وزیر نفتتان راضی نیستیم و به خدا واگذارتان میکنم
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۳
اگر واقعا اهله عمله و شعار نمیده بهتره خودش نشون بده و عمل به حقوق شهروندی رو از کابینه خودش شروع کنه .البته اگه واقعا اهله عمله !!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۳
جناب رئیس جمهور!
وزارت نفت در حوزه مدیریت منابع انسانی، تخلفات بسیاری مرتکب شده است که بزرگترین آن، تضییع حق جذب بدون آزمون فارغ التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت است.
امیدوارم رئیس دولت به وزارت نفت که عامل این مشکل است، حداقل تذکر داده و پیگیر حل مشکل شود.
مرده از بی عدالتی و دروغ
United States of America
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۳
به ولای علی سر پل صراط ذره ای از حقم که شما پایمال کردید کوتاه نمیام نه تنها شما بلکه همه اون هایی که از ترس شما سکوت کردن در برابر این حق خوری رو نمیبخشم آقای روحانی شماهم بدونید که با سکوتتون در برابر وزیر نفت جناب شیخ الوزرا حق الناس بسیار بسیار سنگینی بر دوش خود گذاشتید و قطعا خدا نخواهد گذشت
ناصر
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۳
به نظر من ریاست محترم جمهوری باید با ورود جدی به این مسئله و برخورد با قانون شکنی های وزیر نفت از حیثیت دولت دفاع کرده و پایبندی خود به قانون را نشان دهد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
مبارزه با قانون شکنی... عاااااااااااااااایااااااااااا...؟؟؟!!!
میثم
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۳
واکنش انقلابی مردم یزد به سخنان انتخابانی حسینعلی امیری
م.ج
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
این دقیقاً حقوق شهروندی است، اما آیا بودجه های سرسام آور ....، حقوقهای نجومی ذخیره های نظام هم حقوق شهروندی است؟
ناشناس
Germany
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۳
مگر متعهدین به خدمت وزارت نفت بچه های شمراان و فرنگ نشینان محترم و ذخایر نظام اند که حقوق شهروندی (لفظ اعتدالی "نجومی" است) به آنها بدهند؟
محبی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۳
لطفاً اگه به خدا اعتقاد دارید به داد این جوانان نخبه برسید فرزندانمان دارند از دست میروند دیگر امیدی برایشان نمانده با این بی عدالتی ها و خصومت ها، گناهشان چیست جز اعتماد به قوانین وزارت نفت و کسب رتبه های برتر کنکور؟ شما بگویید. تا دیر نشده به دادشان برسید نه اینکه وقتی کار از کار گذشت نوش دارو بعد مرگ سهراب شوید با تشکر از شما رسانه محترم لطفا در این مسیر یاریشان کنید
آرمان
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۳
آقای روحانی ما به شخص شما رای دادیم و به تدبیر شما در برگرداندن حق تضییع شده خود امید داریم.
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
من یکی از فارغ التحصیلای گروه الف دانشگاه نفت با معدل بالای ۱۶ مقطع لیسانسم،الان ۲ سال که با کارشکنی های وزارت نفت تو خونم و شرمنده ی خونوادم و خودم و فامیلام،اگر میدونستم قرار اینجوری باشه با رتبه ی کنکور عالیم میرفتم دانشگاه های تهران که حداقل بتونم تو شرکتای خصوصی تهران مشغول شم،یکی نیست حق ما رو از وزیر بگیره
فارغ التحصیل دانشگاه نفت
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
خداوند از شما نگذرد که جوانیمان را به باد دادید...
حق الناس بخشیده نمیشود آقای ..
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
وزیر نفت : به کمیسیون فرهنگی مجلس گفتید که ما رو بورس کردین تا فقط انگیزه ی درس خوندن پیدا کنیم!!
مال بیت المال رو صرف ایجاد انگیزه ای کردی که بعدا ازشون برای این مملکت استفاده نکنید؟بیت المال مال ِ شما بود یا مال مردم؟!
من و امثال من مگه مسخره ی شما بودیم که با رتبه ی یک و دو رقمی کنکور ،تهران رو ول کنیم و فقط باسه چندرغاز کمک هزینه ی ماهیانه برویم تو اون خراب شده درس بخونیم؟!!
نه آقای وزیر!!!!چنان انگیزه ای قوی برای خدمت به مملکت مون رو داشتیم که رفتیم تو اون جهنم دره!! و حالا هم چنان انگیزه ی قوی داریم که در شما انگیزه ی جذب مون رو ایجاد کنیم. اینو بدون که انگیزه ی یک آهو همیشه از انگیزه ی یک پلنگ قوی تره. فردا ، انگیزه ی واقعی ما بر انگیزه ی خودخواهانه ی شما چیره خواهد شد.
نفتی مستحق
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
پایان شب سیه، سپید است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
من این نامردمی بی حرمتی ها را نمی خواهم ببینم
نفیر مرغ حق ، بانگ زغن ها را نمی خواهم ببینم
شگفتا دست های باز شکافد کوه و دشت از بن
من این دستان بسته روی پاها را نمی خواهم ببینم
سراسر خانه در تاریکی مطلق نباشد روزن نوری
من این ظلمت سرای طاق و تنها را نمی خواهم ببینم
نرگس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
ظلم آشکار .... در حق دانشجویان نفت بخشودنی نیست.
عاشق اعتدال
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
درود بر حاج حسن روحانی درود بر اعتدال.... حیف که دست حاج حسن بسته است وگرنه با اجرای برجام دو و سه مشکلات کشور حل میشد...تنها راه حل مشکلات مذاکره با امریکاست
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
به کمیسیون فرهنگی مجلس گفتید که ما رو بورس کردین تا فقط انگیزه ی درس خوندن پیدا کنیم!! مال بیت المال رو صرف ایجاد انگیزه ای کردی که بعدا ازشون برای این مملکت استفاده نکنید؟بیت المال مال ِ شما بود یا مال مردم؟!
من و امثال من مگه مسخره ی شما بودیم که با رتبه ی یک و دو رقمی کنکور ،تهران رو ول کنیم و فقط باسه چندرغاز کمک هزینه ی ماهیانه برویم تو اون خراب شده درس بخونیم؟!! نه آقای....!!!!چنان انگیزه ای قوی برای خدمت به مملکت مون رو داشتیم که رفتیم تو اون جهنم دره!! و حالا هم چنان انگیزه ی قوی داریم که در شما انگیزه ی جذب مون رو ایجاد کنیم. اینو بدونید که انگیزه ی یک آهو همیشه از انگیزه ی یک پلنگ قوی تره. فردا ، انگیزه ی واقعی ما بر انگیزه ی خودخواهانه ی شما چیره خواهد شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار