فیلم/ تیزر رونمایی از نماهنگ «ایستاده‌ایم ۲»
تعداد نظرات: ۳ نظر
کد خبر: ۵۳۳۹۲۲
آئین رونمایی از نماهنگ «ایستاده ایم؛ تا آخرین قطره خون» به کارگردانی محمدباقر مفیدی‌کیا و خوانندگی حسین حقیقی چهارشنبه ۲۷ مردادماه در حوزه هنری برگزار می‌شود.
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵

این نماهنگ که قسمت دوم نماهنگ معروف «ایستاده ایم؛ تا آخرین نفس» است نظیر قسمت نخست آن، داستان گروهی جوان انقلابی است که این بار در حاشیه یک روز گرم در خلیج فارس، دست به کاری خارق العاده می زنند. این نماهنگ روایتی است از ماجرای تلخ سقوط هواپیمای پرواز ۶۵۵ در خلیج فارس و حضور ناوهای آمریکایی در این منطقه.

گزارش خطا
تعداد نظرات: ۳
عبدالله موحدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
با سلام خدمت تمام دست اندر کاران دکتر سلام
باتشکر از زحماتتان
بنده یکی از بینندگان همیشگی دکتر سلام هستم ولی یک بار دیگر پیامی با این مضمون داده بودم اما انگار خانده نشده یا شده و اعمال نشده.
در تمام قسمت های دکتر سلام یک نقص وجود دارد که اگر اصلاح شود طنز سیاسی بی مانند در ایران خاهد بود و آن این است که صحبت های مقام معظم رهبری مخصوصا با صوت خودشان که تاثیر فوق العاده ای دارد در این طنز سیاسی دیده نمیشود.
باتشکر
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
سلام
آفرین به شما سایت دانشجو اگر برای نماهنگ و فیلم های دیگر هم اینگونه توضیح بگذارید ممنون میشیم.
صاعقه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
سلام
خیلییییییییییی فوق العادست این نماهنگ... اما حیف... حیف که نسخه ی بی کیفیتش منتشر شده... کیفیت تو اینجور کلیپ ها حرف اولو برا تاثیر گذاری داره، خواهش می کنم اگه براتون مقدورهست کیفیت اصلی کلیپ رو منتشر کنید، اون یه چیز دیگست...
ارسال نظرات