مهتاب کرامتی: به شما قول میدهم که پاک هستم و اعتیاد ندارم/ بهداد: جشنواره شمقدری بهتر بود؛ خانه دختر حرف‌های مگوی جامعه را به نمایش می‌کشاند/ «عصر یخبندان» تنور جشنواره را گرم کرد، عده زیادی روی پله‌ها نشستند یا ایستاده تماشا کردند
گزارش کامل چهارمین روز سی‌وسومین جشنواره فیلم فجر
تعداد نظرات: ۱۰
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
سلام
لطفا شاخص حجاب در فیلم های امسال را حساب کنید.ببینید شخصیت های مثبت و منفی حجابشان چطور است؟
اثنا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
تا وقتی که این بازیگران خود باخته در روی کار باشند هیچ وقت حجاب در ایران آن طور که شایسته است نهادینه نمی شود با اون عکس هایی که دارند. سالی یک سانت روسریشان عقب تر میرود یعنی بعد 10 سال میشن ملکه اینگلیس خخخخخخخخخ.در پایان باید گفت:خواهرم تو بازیگری و الگویی برای همه نه یک عروسک که هر پوششی را به تنت کنن و بازیچه باشی.
رمضانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
اولین فیلم صبح امروز کمی حالمان را جا آورد. دوران عاشقی فیلم خوب و متعادلی بود و توصیه میکنم دوستان برن ببینن. بازی شهاب حسینی و حضور او در این فیلم انتخاب خوب کارگردان بود. ماجرا راجع به همسره موقت شهاب حسینی و حاشیه ها و موضوع زن در جامعه بود.
ربانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
راجع به فیلم مستند "فیه ما فیه" باید بگویم همه آقایانی که به سیاست نزدیک تر هستند فاصلشون با مردم کمتره. هر چه دورتر مردمی تر و خاکی تر. یادمان نرود همه افرادی که در فیلم نشون داده میشوند مورد احترام هستند ولی هیچ کدام مقامشان از امام امت(ره) بالاتر نیست . در آخر فیلم قطعه ای از زندگی شخصی امام(ره) نشون داده می شود که توسط دختر ایشان گرفته شده که واقعا قشنگه. من این مستند رو علارغم مشکلاتی که می دونم برای سازنده اش پیش اومده را پسندیدم.
یه بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
بسم رب الشهداء و الصدیقین
شهدا خون دادند تا در جشنواره ی فج ر، زنان ما چادر بر سر داشته باشند ، اما حیف که خون آنها برای چه روشنفکر مآب هایی ریخته شد.
اللهم عجل لولیک الفرج
بی کران
United States of America
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
میگم بدحجابی را طبیعیش کردید ....
چی بگم ....
تذکر لسانی وظیفه همگانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
چرا ارزشهای اسلامی مانند رعایت حجاب و اختلاط محرم ونامحرم رعایت نمیشه؟ از بیگانگان انتظاری نیست اما چرا بازیگران که تلاش می کنند خود را الگو معرفی کنند مثل کفار عمل می کنند؟ چرا بی حجابی و بی عفتی را به نمایش می گذارید؟ممکنه بگید فساد بالاتر از اینها هست! قبول دارم اما چرا هرکس به اندازه خود تلاش نمی کند؟امثال لیلا حاتمی از یک طرف خود را در آغوش نامحرم می اندازند و از طرف دیگر در کشور اسلامی به عنوان بازیگر سینما گند می زنند به ارزشها و شما هم با آب و تاب نقل می کنید!سینمای اسلامی باید مظهر بروز و ظهور ارزشهای اسلامی باشد. اگر قرار است که شعبه دیگری از هالیوود باشد اعلام کنید تا مردم بدانند تا حد اقل اسم اسلام و انقلاب را یدک نکشد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
تو رو خدا یه فکری به حال حجاب این بازیگرا بکنید
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
بیکارید بخدا
ول کنید این تخیلات رو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
بهرام رادان کارگردانتان جنس آدم ها را خوب میشناسد یا جنس دشمنان خدا و ...این را بدان که کسی که خود را بنده خدا نمیداند وآزاد مینامد دیگر آدم نیست بلکه از حیوان هم پست تر است
ارسال نظرات