دولت بدون تفنگ، سرانجام تسلیم دشمن خواهد شد
سرلشکر جعفری:
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن تاکید بر اینکه یک دولت بدون تفنگ، توسط دشمنان تحقیر و سرانجام تسلیم خواهد شد،گفت: سپاه فعالیت اقتصادی و انتفاعی نمی‌کند، فعالیت‌های ما در عرصه محرومیت زدایی، سازندگی و خنثی سازی راهبردهای دشمن برای فشار اقتصادی به کشور است.
تعداد نظرات: ۷
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۶
به کوری آنانی که صلح را بدون تفنگ گمان کرده اند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۶
درود خدا بر سپاه عزیز و مقتدر که نیازهای انقلاب رو دقیق تشخیص داده و کار و خدمت مخلصانه میکند تا دولت بتواند به اهدافش برسد
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۶
اینا حرفای یک عده پوچ اندیش کدخدا پرستی هست که میخان کشورو دودستی تقدیم کدخدا کنن ولی کور خوندن این کشور صاحب داره
SNSH
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۷
حال که سراب برجام بر همه آشکار شده و سناتورهای آمریکایی در ارائه طرح های تحریمی جدید از همدیگر سبقت می گیرند و همچنین از آنجایی که دولت قبل هم خودش است و دیگر نمیتواند تقصیرها را گردن دولت قبل بیاندازد، باید یک شخص جدیدی را بعنوان مقصر برای فرار از پاسخ گویی پیدا کند و آن هم لقب دولت تفنگدار به حافظان جان و مال و حیثیت و ناموس این مملکت است!
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۸
درپاسخ وتائیدبه نظرشما وجناب یوسف؛ازپروپاگاندا،(که جناب حسن روحانی،درعمل کردشان بخوبی نمایان است)،که از سازکارهای لیبرالیسم حاصل توحش اروپادرحدود چهارصدسال پیش بعدازجنگ سی ساله بین کاتولیک وپروتستان (مشابه اصولگرا واصلاح طلب خودمان)،است.چه انتظاردارید؟سخن حق؟،ازعلومی که مبنایش غیرالهی وغیرتوحیدی وناسازگاربااسلام چه چیزهایی می توان انتظارداشت؟
یوسف
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۷
نمیدونم چرا بعضی داخلیا دقیقا حرفایی رو درباره سپاه میزنند که دشمنای قسم خورده نظام می زنند!!!؟؟؟؟ یعنی رابطه ای بینشون هست!!؟؟؟؟؟؟؟؟
حمیدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۸
پوچ اندیشان خواب جدیدی برای ملت دیدن، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که حافظ اصل نظام است را وسط کشیدند تا سدّ سکندر را بشکنند و راه نفوذ بیگانگان را باز کنند.
تنها راه مبازه با پوچ اندیشان مقابله سخت است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار