حضور آغاجری هتاک در دانشگاه تهران روز سوگ دانشگاهیان است
تشکل های دانشجویی دانشگاه تهران خطاب به نیلی:
بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران در نامه‌ای خطاب به رئیس این دانشگاه نوشتند: حضور هاشم آغاجری، هتاک مشهور در دانشگاه تهران روز سوگ دانشگاهیان است.
تعداد نظرات: ۲
متولد 37
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
بی عرضه ها!متاسفانه! متاسفانه! مگر مرده بودید که جلویش را بگیرید! آقا دلشان به چه کسانی خوش است! آنها کارشان را می کنند شما اطلاعیه می دهید! تا آخر همین طور اطلاعیه بدهید ولی اقدامی نکنید هیچ مشکلی با شما نخواهند داشت. ما چگونه بودیم اینها چگونه اند!
سربدار
Netherlands
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۱
خواهش می کنم کمی جدی تر باشید این آدم ناپاک در دانشگاه چه میکند وزیر علوم در کجا خوابش برده است رئیس دانشگاه حافظه خود را از دست داده است که این فرد ، فرد مفیدی برای کشور نیست شاید برای غرب مفید باشد و برای نظریه پردازان منقرض شده غرب مفید باشد ولی برا این کشور اسلام مفید نخواهد بود بنده می دانم وجدانهای بیدار این انسانهای پاک و مومن دانشگا هها کارهای این فرد ناپاک را ابتر می گذارند افرین بر این دیده بانهای اسلام که دشمن را خوب رصد میکنند و با آتش به اختیار سخنان این یاوه گو را ناتمام می گذارند بنده به نوبه خود از دیده بانهای مخلص اسلام تشکر می کنم خداوند پشت و پناهتان باشد
ارسال نظرات
آخرین اخبار