اعتراض دانشجویان دکترا در خصوص تغییرات وام ویژه دکتری
جمعی از دانشجویان دکترا در اعتراض به تغییرات اعمالی صندوق رفاه در خصوص وام دکتری، مقابل وزارت علوم تجمع کردند.
تعداد نظرات: ۴
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
تفاوت دانشجوی دکتری وزارت بهداشت و علوم در گرفتم حقوق زیر نظر یک دولت!!!!!!
سیما امجد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
دانشجویان به دنبال تغییر شرایط وام نیستند
شبیه تمامی دانشجویان دکترای وزارت بهداشت، طلاب و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و مطابق با اصول اولیه یِ در تمام جهان که دانشجویِ دکترا بودن یک شغل محسوب میشه، به دنبال حق خودشون، یعنی دریافت حقوق ماهیانه هستند.
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
دریافت پژوهانه یا گرنت برای تحصیل و پژوهش در دوره دکتری در همه جای دنیا و برخی جاهای خاص در ایران که خانم سیما هم به اون اشاره کرد عرف و پذیرفته شده است... بنابراین آنچه دانشجویان بدنبال اون هستن دریافت گرنت و حقوق ماهیانه بلاعوض است نه وام... چرا باید به دانشجوی دکتری روزانه که در بالاترین سطح علمی آموزشی کشور فعالیت می کنه و پیشران حرکت علمی کشوره و حاصل دستاوردهاش در تولید ناخالص ملی محاسبه می شه وام تعلق بگیره در حالیکه در ابتدای تحصیلش ازش تعهد تحصیل تمام وقت می گیرند؟
آذین
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۶
خواهش می کنم شما رسانه ها صدای ما دانشجویان مظلوم باشید من یکسال دیگه از تحصیلم باقی مونده و دیگه هیچ انگیزه ای به تحقیق و پژوهش ندارم از همین الان دارم تلاش می کنم از یک دانشگاه خارجی بورس دکترا بگیرم و دوباره به امید زندگی در خارج دکترا بخونم ولی واقعا حق من و دانشجویانی که شاگرد اولهای مدرسه و دانشگاه بودند این هست؟ آیا باید دربدر دانشگاهها و کشورهای خارجی بشیم و دور از وطن و خانواده زندگی کنیم چون تو ایران کار و آینده ای نداریم؟
ارسال نظرات
آخرین اخبار