شورای عالی انقلاب فرهنگی سند ۲۰۳۰ را لغو کرد
به اتفاق آرای اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی
اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه عصر امروز به لغو سند ۲۰۳۰ رأی دادند.
تعداد نظرات: ۷
امیرعباس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
زنده باد رهبری و مراجع تقلید که اگر نبوند معلوم نبود این دوستان با آینده سازان این مرز و بوم چه می کردنند.
الله اکبر الله اکبر الله اکبر
امیر عباس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
زنده باد رهبری و مراجع بزرگوار تقلید، که اگر ورود به موقع این بزرگواران نبود، معلوم نبود آقایان با آینده سازان این مرز و بوم چه می کردند.
الله اکبر الله اکبر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
الله را هزاران بارشکر....
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
متن شما نمی گوید که لغو شده است. باید خود عین مصوبه را نشان دهید تا معلوم شود لغو شده و کلمه لغو آمده است یا خیر. چون می توانند با کلمات مثل وندی شرمن بازی کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
اولین دستاورد دولت دوازدهم رو تبریک میگم. میدونید مردم چه سایه شومی بود این 2030؟ امیدوارم دستاورد دوم مربوط به برجام باشه چون سایه برجام هم شوم به نظر میرسه.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
فریب نخورید.زیرکانه دور زدند!!!ناگفته پیداست که این مصوبه هرگز بر ابطال سند ذلیلانه و استعماری ۲۰۳۰ دلالت نداشته و دست مجریان غربگرا و غیر انقلابی را کاملا باز می‌گذارد تا نسبت به اجرای بخشی ‌(قسمت به قسمت) سند ۲۰۳۰ یا هر سند بین المللی دیگر با این توجیه اقدام کنند که مواردی که اجرا می‌کنیم با «سند تحول تحول بنیادین آموزش و پرورش» مغایر نیست.در واقع جناب رئیس جمهور نه تنها مانع از ابطال رسمی سند ۲۰۳۰ شده بلکه با این مصوبه از شورای عالی انقلاب فرهنگی مجوز اجرای رسمی (جزء به جزء) سند ۲۰۳۰ را گرفته است .
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
با این مصوبه دوپهلو و ابهام برانگیز عملا دست غربگدایان غیر انقلابی و میلیاردرهای اشرافی باز شد تا علاوه بر سند ۲۰۳۰ در مجامع بین المللی در سایر زمینه‌ها به صورت پنهانی توافق کرده و اجرای آن را با این توجیه که با اسناد بالادستی نظیر سند تحول در آموزش و پرورش مغایرت ندارد در دستور کار خود قرار دهند.به این ترتیب قطار غربگدایان غیر انقلابی و میلیاردرهای اشرافی بر روی ریل رضایتمندی غرب حرکت خواهد کرد و احیانا هر گاه بخشی از اقدامات اجرایی دولت لو برود بلافاصله در مقام قاضی رأسا وارد میدان شده و قبل از آنکه حساسیت ملی ایجاد کند نسبت به لغو موقتی همان قسمت اقدام خواهند کرد (و صدالبته پس کم شدن حساسیت‌ها مجددا همان قسمت را هم اجرا خواهند کرد)

خواسته نظام ، رهبری و مردم ، لغو صریح سند ذلیلانه ۲۰۳۰
ارسال نظرات
آخرین اخبار