مشکلات داوطلبان MBA ادامه دارد/ از اعتراض داوطلبان تا پاسخ مولایی
با انتشار گفت‌وگوی خبرگزاری دانشجو با رئیس سازمان سنجش در خصوص مشکلات پیش آمده برای داوطلبان رشته MBA، این دانشجویان با تاکید بر اینکه این مشکلات حل نشده، بیانیه‌ای در این خصوص صادر کردند و صبح امروز با مراجعه به وزارت علوم، خواستار رسیدگی به این مشکل شدند.
تعداد نظرات: ۳۶
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
دروغ گفتن بهمون ظرفیت هایی که قول دادن اضافه نشده.فقط میخوان دست به سر کنن.به خدا سرنوشتمونو عوض کردن
ابوالفضل عالمی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
وقتی یه رشته حذف میشه و ادغام میشه با یه رشته دیگه، منطقی ترین کار اینه که ظرفیت ها افزایش پیدا کنه. نه تنها ظرفیت ها افزایش پیدا نکرده و نه تنها ظرفیت ها ثابت نمونده، بلکه کم شده، اونم به شکلی بی رحمانه کم شده. یکی به این مسئولین بگه آینده جوونای مردم بازیچه و اسباب بازی نیست که هرجور میخواید باهاش بازی میکنید.
کمی منطق لطفا....
طه کاظمی
Germany
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
من یکی از همین داوطلبای امسال هستم و واقعا متضرر دارم میشم سر این موضوع.امیدوارم بچه هایی که دارم مصرانه پیگیری میکنن به نتیجه برسن و حداقل دیگه ظرفیت های سال قبل رو بتونن احیا کنن تا شاید قدری از مشکلانمون حل شه. ترازبندی رو که نیومدن درست کنن و تو ابهام مارو نگه داشتن، دیگه حداقل تینو درست کنن انشالله. اگه همه چی مشابه پارسال بود من روزانه دانشگاه تهران قبول میشدم ولی الان با این اوصاف شبانه علم و صنعت و علامه قبول شم باید کلامو بندازم اسمون
ایمان سوری
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
یعنی انقدر راحت بازیچه شدیم ما؟
اون از ادغام
اون از کنکور و سوالاش
اون از شاهکارشون سر حساب کردن درصد
اینم از ظرفیت
با این ظرفیت کم واقعاااا هیچ کس به حقش نمیرسه
زحمت یه ساله بچه ها رو حروم میکنن.حق الناس فقط پول مردم رو خوردن نیست.حق الناس یعنی این.یعنی زحمتتو حروم کنن.
اه و نفرین خیلی دامنگیره.خیلیییی...
داوطلب Mba
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
متاسفانه به قولشون به طور کامل عمل نکردن
نوید م
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
با تشکر از پوشش این خبر
متاسفانه تا این لحظه خبری از وعده های مسئولین نبوده و دایناسور در حال زیر پا گذاشتن وعده ها هستند و با وعده ای بزرگتر سعی در آروم کردن معترضین دارند. با توجه به اظهارات مسئولین مشخص است که راجع به این رشته، مواذد امتحانی، نبودن مقطع کارشناسی و سایر مسایل مربوطه، مسئولین هیچ اطلاعی ندارند. با این حال تغییرات گسترده ای در ادغام، ظرفیت ها، کنکور، تراز بندی و دیگر مسایل را شاهد بودیم.
Mj
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
با سلام
بنده خودم امسال کنکور ارشد رشته MBA شرکت کردم.
امسال واقعا شرایط برای این رشته سخت بود.حالا هم با ادغام شدن دو رشته مدیریت اجرایی و MBA ما خواهان افزایش ظرفیت دانشگاه ها هستیم.به امید رسیدگی مسئولین
اسکندر پورصمیمی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
ضمن عرض سلام و خسته نباشید
من وقت باارزش مسئولین رو نمیگیرم تا بتونن به وظایف خودشون که یکیش اجرای حق و حقوق دانشجویان هست برسند.
بنده تقاضا دارم در خصوص این رشته ظرفیت ها مانند سال پیش بشه به علاوه لحاظ کردن تعداد بچه های رشته مدیریت اجرایی که سازمان بنا بر صلاح دید خود در زمستان 95 آن را منسوخ و حذف شده اعلام کرد.
با تشکر
سمیرا کسمایی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
ما همچنان منتظر انتشار رسمی اصلاحیه دوم سازمان سنجش هستیم و امیدواریم مسئولین هرچه زودتر اقدام کنند
امیر بنی اسدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
امیدوارم دستگاه های ذیربط متوجه این موضوع باشن که یک عده جوون مملکت 9 ماه بعضا یک سال زندگی خودشونو گذاشتن و این تلاش بر اساس ظرفیت سال قبل بوده حالا که بچه های اجرایی با mba تلفیق شدن این حداقل حق ماست حداقل ظرفیت پارسال رو داشته باشیم تازه وقتی اجرایی ها اضافه شدن این مسلمه که باید ظرفیت ها نسبت به پارسال بیشتر بشه. این فکر کنم کمترین خواسته ی ما اونم با اون وضعیت برگزاری کنکوره.
ایمان
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
سلام....مسولین محترم ازتون تو این روزای عزیز التماس میکنیم رسیدگی‌کنید یه سال عمرمون رفت اخرش این همه اتفاقات افتاد !؟ به کدامین‌گناه اخه! اگه قرار نبود بذارن بریم دانشگاهی که یه عمر ارزوشو داشتیم از اول میگفتن دیگه!!!!
داوطلب کنکور ارشد کسب و کار ۹۶
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
با سلام. کنکور ارشد امسال پر از مسائل و مشکلات نابه هنگامی بود که تنش واضطراب ناشی از کنکور رو دوچندان میکرد. ما داوطلبان معترض بعد از چندین بار مراجعه به سازمانهای ذیربط از جمله سازمان سنجش و وزارت علوم، فقط دنبال یه خواسته منطقی و برحق خودمون هستیم اون هم افزایش ظرفیت دانشگاههای برتر کشور به میزانی که خود سازمان سنجش به ما قبل از کنکور قول داده بود یعنی مجموع ظرفیتهای اجرایی و mba. با توجه به این همه بلایی که سرما تو یه سال کنکورمون افتاد این خواسته و باز تاکید میکنم "حق مسلم" ما چیز زیادی فکر نمیکنم باشه...
مهسا حسنى
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
با توجه به مشكلاتى كه امسال گريبانگير رشته مديريت كسب و كار شد،اصلى ترين خواسته ى داوطلبين افزايش ظرفيت به ميزان مجموع دو رشته مديريت اجرايى و ام بى اى است.در اين راستا مذاكراتى با سازمان سنجش و وزارت علوم انجام شد.از مسئولين محترم خواهشمنديم به وعده هاى داده شده عمل كنند.
عبدالعلي مرتضوي
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
ادغام شديم،زبان صحيح نشد،تراز بندي علمي و شفاف نبود...حداقل چيزي كه الان ميتونه كمكمون كنه اينه كه ظرفيت ها از مجموع ظرفيت اين دو رشته تو سال ٩٥ كمتر نباشه فقط...مجموع ظرفيتاي سال پيش،نه بيشتر....كمترين چيزيه كه ميتونه بعد اين همه مشكل يكم كمك كنه به داوطلباي اين رشته و زحمت ١سالشون هدر نره.
با تشكر.
ناشناس
Singapore
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
من بعنوان کسی که یکسال عمر و زحمت و توانش رو در یک مسیر سرمایه گذاری کرده و حالا موفقیتش نه بخاطر نتیجه ی بد و نه بخاطر کم کاری خودش بلکه بخاطر یک سری تغییرات در هاله ای از ابهامه در حالیکه شخصی با همین رتبه و همین تراز در کنکور پارسال وضعیت کاملا مشخصی نسبت به بنده داشته و نتیجه اش توی بدترین حالتش قابل پیش بینی و خوب بوده.
تقاضا دارم از مسئولین که با افزایش ظرفیت یک سری دانشگاه ها و حل کردن این مشکل بزرگ تا حدودی به تمام کسایی ک به این راه امید دارند کمک کنند
ناشناس
Singapore
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
من بعنوان کسی که یکسال عمر و زحمت و توانش رو در یک مسیر سرمایه گذاری کرده و حالا موفقیتش نه بخاطر نتیجه ی بد و نه بخاطر کم کاری خودش بلکه بخاطر یک سری تغییرات در هاله ای از ابهامه در حالیکه شخصی با همین رتبه و همین تراز در کنکور پارسال وضعیت کاملا مشخصی نسبت به بنده داشته و نتیجه اش توی بدترین حالتش قابل پیش بینی و خوب بوده.
تقاضا دارم از مسئولین که با افزایش ظرفیت یک سری دانشگاه ها و حل کردن این مشکل بزرگ تا حدودی به تمام کسایی ک به این راه امید دارند کمک کنند
صبا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
سلام.در مورد این کنکور الان حداقل کاری که میتونن انجام بدن افزایش ظرفیت دانشگاه ها به میزانی که قبلا قولشو دادن هست.امیدوارم مسئولین به این موضوع توجه کنند،ما 1سال یا بعضا 2 سالمون رو گذاشتیم پای این کنکور فکر نمیکنم با این همه بلایی که امسال سر کنکور این رشته (و ما) اومد این خواسته ی زیادی باشه.
محسن زنگویی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
تا کی می خوان حق و نا حق کنن.
دانشگاه رو تبدیل کردن به بنگاه کسب درآمد.
از ظرفیت روزانه برداشتن ریختن روی مجازی ها. اصلاحیه ی شماره ی 1 سنجش رو ببینین. ظرفیت روزانه ی امسال و پارسال رو ببینین.
ما فقط یه چیز می خوایم. برگشت ظرفیت روزانه ی دانشگاه های شریف، تهران، امیرکبیر و شهید بهشتی.
این همان قولی است که زمان ثبت نام سازمان سنجش به داوطلب ها داد. پس از ادغام غیر منتظره ی دو رشته.
این همان قولی است که وزارت علوم به نماینده های ما داد. افزایش ظرفیت دانشگاه های برتر.
دانشگاه را پولی نکنید... دانشجو را ناامید نکنید...
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
چرا باید تا اینحد در حق ما بی عدالتی بشه؟؟؟ چرا بدون هیچ برنامه‌ای یک رشته رو حذف کردید؟؟ چرا برای جبران کار غیرقانونیتون از ما و زحماتمون مایه گذاشتید و دو رشته رو ادغام کردید؟؟؟ چرا به وعده‌هاتون که ظرفیتهارو زیاد میکنید عمل نکردید؟؟ اگه دغدغه شما سیل فارغ‌التخصیلان بیکاره چرا از سهمیه روزانه کم کردید و به شبانه و پردیس و مجازی دادید؟؟؟
حدیث نظری
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
در خصوص اتفاقاتی که افتاد! این خواسته ی بزرگی نیست! این حقی است که پایمال شد! انتخاب هایی که سخت شد و آینده ای ک بخشی از اون به خاطر بی مسئولیتی مسئولین+ارزش قائل نبودن برای زحمات شبانه روزی و بی دریغ 15000 داوطلب این رشته تغییر کرد! ما نمایندگانی داشتیم و مطالبه ای! از هنگامی که برای کنکور ارشد ثبت نام کردیم ! تا امروز که برای چندمین بار حق ناحق شد! از تجمیع غیرمنصفانه ی دورشته ...تا حذف یک رشته ...تا عدم پذیرفتن اشتباهات غیرقابل بازگشت سازمان سنجش برای کنکوری غیرمنصفانه! ما نمایندگانی داشتیم و مطالبه ای! صدای 15000 داوطلب چند روز پیش در حنجره ی نمایندگان ما روبروی سازمان سنجش شنیده شد! امضای الکترونیکی ما و نامه ی ما تا وزارت علوم و نهاد ریاست جمهوری هم رفت
حدیث نظری
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
وعده وعید های شیرین غیرقابل باور! و دروغ و سرکوب صدای ما!این حق ماست! بازگشت کامل ظرفیت های اجرایی و شهری و MBA در تمامی دانشگاههای کشور!این حق ماست!که با رتبه هایی که سالهای گذشته مایه ی خوشحالی بود،زانوی غم به بغل نگیریم و به دانشگاههای متوسط قانع نشویم!این حق ماست که اگر آینده ی این مملکت رابه مامیسپارند،بستری امن برای رشد و تحصیلمان داشته باشیم! به کدامین قانون و به کدامین گناه باید صدایمان در نطفه خفه شود؟چرا باید نتیجه ی تجمع های پی در پی ،افزایش ظرفیتی ناچیزو در حد یک صدم داوطلبین رشته ما هم نباشد! ما فراموش نمی کنیم! روزی این میزها و این مدیران به فراموشی سپرده میشوند اما حقی که امروز از ما دریغ شد..ننگی است که تا ابد در تاریخ آموزش عالی ایران ثبت میشود.وَاللَّهُ عَلَى كُلِّ شَي شهید
داوطلب
Germany
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
منو میشناسی؟ داوطلب کنکور MBA سال ۹۶ام!
چیه؟! ظاهرم داغونه نه؟! اینطوری نگام نکن! من یک سال پیش با روحیه بالا و کلی انگیزه و امید نشستم روی این صندلی.. اما گول خوردم؛ یه نفر که میگن اسمش سازمان سنجشه گولم زد! من داوطلب نشستن روی صندلی شوک الکتریکی شدم!! در طول این یکسال هرچندوقت یکبار با خبرهای جدیدی راجب این رشته بهم شوک دادن.. البته اون موقع فکر میکردم همه جای این داستان بد نیس، چون گاهی هم بهم وعده های خوبی میدادن.. اما الان متوجه شدم تمام اون وعده ها دروغ بود! نه تنها چیزی بهم ندادن، یه چیزی هم ازم کٙندن.. یه چیزی؟! هه.. خیلی بیشتر از یه چیز!!
خودت داری میبینی وضعمو، دیگه چیزی واسه از دست دادن ندارم.. اون جٙوون پرشور و باانگیزه برای کار و تحصیلِ یک سال پیش کو؟؟! ... (و نفس آخرش را میکشد)
پوریا راعی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
با عرض سلام و قبولی طاعات و عبادات
واقعا راجع به این مشکلاتی که عده ای از مسئولینی با بی تدبیری بوجود آوردن نمیشه نظری داد
یعنی از اول هم تدابیری که واسه کنکور مدیریت کسب وکار داشتن غلط بود چه زمان ادغام که اومدن ریاضی و 3تا درس حفظی رو تو یه کفه گذاشتن و چه اون سوالات اشتباه و غیر استاندارد و چه اون نتایجی که اعلام کردن و با اون تراز بندی عجیب و غریب که جرات ندارن علنی کنن و الان هم ازین ظرفیت هایی که به جای اونکه افزایش پیدا کنه نصف شده
این ها عدالت رو پایمال کردن و برای خودم متاسفم که بخاطر قول دادن های مسئولینی که هیچ چیز برایشان جز منافع خودشان مهم نیس یک سال عمر و جوانی خودم رو هدر کردم
مهسا حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
در خصوص اتفاقاتی که افتاد! این خواسته ی بزرگی نیست! این حقی است که پایمال شد! انتخاب هایی که سخت شد و آینده ای ک بخشی از اون به خاطر بی مسئولیتی مسئولین+ارزش قائل نبودن برای زحمات شبانه روزی و بی دریغ 15000 داوطلب این رشته تغییر کرد! ما نمایندگانی داشتیم و مطالبه ای! از هنگامی که برای کنکور ارشد ثبت نام کردیم ! تا امروز که برای چندمین بار حق ناحق شد! از تجمیع غیرمنصفانه ی دورشته ...تا حذف یک رشته ...تا عدم پذیرفتن اشتباهات غیرقابل بازگشت سازمان سنجش برای کنکوری غیرمنصفانه! ما نمایندگانی داشتیم و مطالبه ای! صدای 15000 داوطلب چند روز پیش در حنجره ی نمایندگان ما روبروی سازمان سنجش شنیده شد! امضای الکترونیکی ما و نامه ی ما تا وزارت علوم و نهاد ریاست جمهوری هم رفت ،وعده وعید های شیرین غیرقابل باو
آرش شعبانیان
Canada
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
داوطلبان بازیچه ی وزارت علوم و سنجش شده اند و وعده ی دیروز آقای مولایی به نماینده ها تحقق نیافته.داوطلبا به کوچکترین مطالبه اشون هم نرسیدند و اوضاع با هفته ی قبل فرقی نکرده
s.gh
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
ضمن عرض سلام و خسته نباشید
من وقت باارزش مسئولین رو نمیگیرم تا بتونن به وظایف خودشون که یکیش اجرای حق و حقوق دانشجویان هست برسند.
بنده تقاضا دارم در خصوص این رشته ظرفیت ها مانند سال پیش بشه به علاوه لحاظ کردن تعداد بچه های رشته مدیریت اجرایی که سازمان بنا بر صلاح دید خود در زمستان 95 آن را منسوخ و حذف شده اعلام کرد.
با تشکر
سحر شبانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
با سلام.من بعنوان یک داوطلب mba سال 96 از مسئولین میخواهم حداقل کاری که میتوانند برای بهبود وضعیت داوطلبان این رشته انجام دهند افزایش ظرفیت سه دانشگاه برتر تهران یعنی شریف و امیرکبیرو تهران را هرچه سریعتر ترتیب دهند.این درخواست کوچکترین خواسته ماست .امیدوارم هرچه زودتر رسبدگی شود.باتشکر
علی اسمعیل زاده
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
در مورد کنکور mba ۹۶ امسال اتفاقاتی افتاد که همه کم بیش شنیده ایم . اتفاقات غیر منتظره و از پیش اعلام نشده ای که برنامه ریزی ها و زحمات حداقل یکسال چند ده جوان خوش ذوف و تلاشگر رو تحت تاثیر قرار داد.
تا قبل سال ۹۶ خصوصا سالهای اخیر این کنکور با منابع درسی جذاب و ظرفیت بالای دانشگاه ها پر طرفدار یکی از بهترین کنکور ها بود امام سال ۹۶ برخلاف آنکه انتظار میرفت با حذف رشته مدیریت اجرائی ظرفیت ها بیش از پیش نیز شود اما به یک باره ظرفیت دانشگاه های شریف و تهران نصف و کمتر از نصف شد و دانشگاه هایی از شهرستان موظف به پرکردن این خلاء شدند.
اعتراض ما به مسئولین در محور های برگزاری آزمون و تراز بندی عجیب وغیر علمی با روشی محرمانه و عدم اطلاع رسانی به موقع و مهم تر از همه کاهش بیش از حدظرفیت هاست.
فلورا
United States of America
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
با سلام و قبولی طاعات و عبادات شما
خواهشمندم اگر میتوانید برای رساندن حرفهای ما داوطلبان رشته مدیریت کسب وکار به مسئولین کاری کنید،باور کنید حواشی این رشته نزدیک یکسال است که از صبوری خارج شده و موجب استرس و اضطراب بیش از حد شده، تمام سختی های حذف ناگهانی رشته اجرایی را تحمل کردیم که نهایت امر، با وعده های مسئولین به نفع ما شود، ولی از زمان اعلام نتایج تا کنون با دوبار کارنامه صادر کردن و کاهش ظرفیت چیزی جز تنش و نگرانی نبوده است، شایسته نیست با جوانی که برای رسیدن به آرزو وهدف خود از هیچ تلاشی دریغ نکرده ، اینگونه برخورد شود.
از خبرگزاری شما بسیار سپاسگزارم
لیلابهرامی
Germany
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۵
باعرض سلام و خسته نباشید.
عمر چیزیه که نمیشه باهیچی جبرانش کرد.ما یکسال عمرمونو گذاشتیم و ازخیلی خوشیها زدیم تا بتونیم جای خوبی قبول بشیم. (من خودم که ۲سال). لطفا ظرفیتهارو همونطور که قول دادین افزایش بدین و ظرفیت اجراییها رو هم ب ما اضافه کنید.
ما کسب و کاریها چ گناهی کردیم که دانشگاهها گفتن اجرایی نمیگیرن؟آیا ما باید خسارتشو بدیم و ظرفیتهامون رو دودستی تقدیم اجراییها کنیم؟قبل از ادغاممون قول دادید اگه خودشون بمون اضافه شدن ظرفیتهاشونم بهمون اضافه میشه, حالا خودشون اضافه شدن و ظرفیتهای عادی ما هم کم شده!! اگر مشکلات ما دانشجوها را حل کنید قول میدیم با تخصصمون ب حل مشکلات کشور به یاری خدا کمک کنیم.
لطفا جوانهای مملکت را دریابید ووعده هایتان را عملی کنید...
اميرحسين شريفي
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۵
با سلام-پيرو اتفاقات اخير در رشته ام بي اي اگر از ديد بيرون هم به اين ماجرا نگاه كنيم هر عقل سليمي ميپذيرد كه با ادغام دو رشته و افزايش داوطلبين بايد ظرفيت دانشگاهها هم افزايش يابد نه اينكه دانشگاهي مثل شريف ظرفيتش حدود نصف شود، خواسته همه ي داوطلبين اين رشته افزايش ظرفيت دانشگاه هاي پايتخت است.
فاطمه متولیان
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۵
سلام ، ظرفیت دانشگاه ها نسبت به پارسال کمتر شده که با توجه به این که امسال دو رشته اجرایی و کسب و کار باهم ادغام شده اند انتظار میرود ظرفیت ها بیشتر شوند .خواهشمندیم مسئولین به این موضوع رسیدگی کنند چراکه دانشجویان یک سال تمام انرژی ، زمان و هزینه خود را صرف کنکور نموده اند
علیرضا اسفندیاری
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۵
با سلام و عرض خسته نباشید
ازتون خواهش میکنیم تا احقاق حقوقمون از ما پشتیبانی کنید. امروز برای چندمین بار وعده ای که بهمون دادن عملی نشد. واقعا با روح و روان اکثرمون بازی شده . کنکوری که اینهمه مشکلاتو اتفاقات رو داشت حداقل باید از وعده های راست هم برخوردار باشه ! اینهمه حوادث پیش اومده دیگه وعده ی دروغ چرا ؟ بهتر نیس در جهت رفع مشکل قدم برداشته ؟ واقعاا خواستن حق تو کشور خودمون انقدر باید سخت باشه ؟ چرا با تصمیمهای ی شبه آمال و آرزوی اینهمه دانشجو رو به باد میدید. مگه ما چه گناهی کردیم. چرا نباید تغییرات رو از اولش بدونیم...
خواهشا چاپ کن ادمین جان.
با تشکر از خبرگزاری خیلی خوبتون
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۵
لطفا ظرفیت ها رو بیشتر کنید ، بچه های مدیریت کسب و کار امسال خیلی اذیت شدن ، حداقلش ظرفیت هارو زیاد کنید
حسین عسکری
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۵
سلام و عرض ادب
متاسفانه اینگونه که اخبار میرسه افزایش ظرفیت فقط به اندازه ایی خواهد بود که اعتراض داوطلبان رو ساکت کنند نه به اندازه ایی که حق داوطلبان هست . اخبار غیر رسمی نشان میدهد که قولی که داده اند مبنی بر افزایش ظرفیت دانشگاه های برتر به اندازه سال قبل محقق نخواهد شد. امیدوارم امروز اصلاحیه ایی که منتشر میشود برخلاف حرف من باشد در غیر اینصورت آقای دکتر مولایی باید پاسخگوی بد قولی خود باشند
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۵
متاسفانه به هیچ وجه قولی که وزارت داده بود عمل نشد و ظرفیت ها بر نگشت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار