مقصران تخلفات گسترده انتخابات را به مردم معرفی کنید/ شورای نگهبان حق‌الناس را مراعات کند
آیت‌الله سیداحمد خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه تهران:
امام جمعه موقت تهران به انتخابات هفته گذشته اشاره کرد و گفت: گزارشات تخلفات در این دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری زیاد است.
تعداد نظرات: ۸
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
فارغ از هر نتیجه ای باید با تخلفات برخورد بشه تا دیگه شاهد همچین پدیده ای نباشیم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
درودبرآیت اله سیداحمدخاتمی،همه بایدمانندآیت اله خاتمی ازحق دفاع کنند وبه روشنگری بپردازند.
واقعانمی دانم چرا علما سکوت کردند واین آقای روحانی هرچه از دهانش بیرون می آیدخطاب به منتقدین می گویدوتوهین می کند،درست برخلاف سخنان رهبرانقلاب حرف می زند ولی علمای قم ،ساکت هستند وچیزی نمی گویند ؟،ندای این عمار رهبرمعظم انقلاب خیلی وقت است که به گوش می رسدولی چراعلما وخواص جامعه ساکت هستند وازولایت دفاع نمی کنند؟ می ترسم بالگد دشمن ازخواب بیدارشویم.
پس ای علمای قم به داداسلام برسید وسکوت رابشکنید
صابر خالدیان
-
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
علمای اسلام چرا ساکت نشستند؟ چرا روحانی تهدید به اعلام جنگ میکنه اگه با برادر دزدش برخورد بکنن .ولی علما هیچی ساکت ساکت .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
جناب ی خاتمی، امروز شما بگونه ای از حفظ آبروی و حرمت آقای روحانی به عنوان منتخب سخن میگویید که انگار ی رئیسی یا مردم مسئول تخلفات انتخاباتی دولت بوده اند اگر دولتی ها به فکر آبروی خود و ی روحانی بودند نمیبایست دست به تخلفات ناجوانمردانه میزدند/ یعنی میفرمایید ی رئیسی از حق خود و مردم بگذرد تا آبروی متخلفان دولتی حفظ شود !!؟ شما تاکید کردید که متخلفان باید به مردم معرفی شوند آیا چنین خواهد شد !؟ یا برخی حضرات خواهند گفت که این هم محرمانه است !؟ / دولتی مرتکب تخلفات انتخاباتی و مانع رای دادن مردم شده که مدعی حقوق شهروندی است . حق رای دادن جزو حقوق شهروندی نیست!؟؟ / اینجا جای گذشت و مسامحه نیست تا متخلف طعم مجازات و بی آبرو شدنش را نبیند دست از تخلف برنداشته و دوباره تخلف تکرار خواهد شد
فلاح
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
سلام
من به عنوان اعتراض به رفتار شورای نگهبان در خصوص عدم رسیدگی به تخلفات بیشمار دولت مسقر چه قبل وحین وپس از انتخابات در انتخابات اینده شرکت نخواهم کرد،این صحبت ونظریه من تنها نیست بلکه دوستان زیادی هستند که حرفشان این است،مثل اینکه اوپزیسیون بشیم بهتر مورد توجه خواهیم بود،مظلومیت حزب الله پایان نداره ظاهرا.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
حرف حق
واعظی
Germany
۰۵:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
اونا همینو میخوان که شما در انتخابات شرکت نکنید . بعد اصلاح طلبا میان شرکت میکنن نماینده شون رای میاره . این فکر خطرناکیه که نباید از طرف حزب الهی ها در فضای عمومی مطرح بشه .
رئیسی :ما به شورای نگهبان گزارش داده ایم اما در نهایت چون به ساز و کار قانون انتخابات و شورای محترم نگهبان اعتماد داریم هر چه شورای نگهبان بگوید را قبول می کنیم.
...
Malaysia
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
این حرفو نزنین دشمن همینو میخواد تا بچه حزب اللهی ها خسته و مایوس شوند ما به گفته رهبرمون همیشه پای صندوق های رای خواهیم رفت و صحنه رو خالی نمیگذاریم
ارسال نظرات
آخرین اخبار