برخی نامزدها از قول اپوزیسیون نظام صحبت می‌کنند/ برای مصالح نظام سکوت اختیار کرده‌ام اما به وقتش می‌گویم
آیت‌الله آملی لاریجانی:
رئیس قوه‌قضائیه با ابراز تأسف از اقدامات برخی نامزدها در جریان مناظره‌ها و سخنرانی‌ها و همجه به نهادهای انقلاب اسلامی از جمله قوه‌قضائیه گفت: برای مصالح نظام سکوت اختیار کرده‌ام اما در زمان خود آنچه را که باید گفت خواهم گفت.
تعداد نظرات: ۵
سرباز گمنام
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
جناب آقای آملی لاریجانی ریاست محترم قوه قضائیه لطفا علی الحساب و برای شروع , حکم ممنوعیت خروج دست اندر کاران دولت مسقر را اعلام فرمایید تا مثل زمان بنی صدر با آرایش و چادر زنانه متواری نشوند , چون پس از انتخابات علاوه بر روشن نمودن خیلی از مسائل و موارد به خصوص شبکه زیتون (عناصر نفوذی رژیم کودک کش صهیونیستها در ایران ) باید پاسخگو باشند .
جمال
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
گفتن فائده ندارد عمل لازم دارد، قوه قضائیه قوه کلامیه نیست.
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
آقای قوه قضائیه باید جواب اینها را بدهید تا به حالجواب ندادید پر رو شدند
عبدالله خدابنده
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
اا السلام . ز نظر قوه قضاییه مصلحت نظام است که جواب ندهند .!!!! ایشان در بحبحه انتخابات سکوت کرده اند. تا بحال هم سکوت کرده اند.احتمالا بدلیل عقد اخوت با دست اندر کاران نظام کسی که فرمان حکومتی اجرای برجام را ندیده گزفت را هم کاری ندارند ....والسلام.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
ایا مصالح نظام این است که هنگام انتخابات کاندیدایی با زبان دشمن حرف بزند و مسئولی که میداند سکوت کند؟ کدام مصلحت نظام؟( بفرض محال )بعد از انتخاب شدن ان کاندیدا و اقدام دشمنانه توسط همان فرد چگونه مصلحت نظام را تامین میکند؟ فکر میکنید همه ی نقشه ها با اقتدار انجام میشود؟ اگر نشد چی؟
ارسال نظرات
آخرین اخبار