جهانگیری قطب کاذب بود/ کار برای جریان حاکم خیلی سخت شده است
گنجی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو:
مدیر مسئول روزنامه جوان گفت: مناظره کاملاً واقعی بود. قطب‌های اصلی انتخابات شکل گرفتند. البته یک قطب که آقای جهانگیری باشند، قطب کاذب است. به هر حال ایشان زحماتی که کشیدند تبدیل به سبد نمی‌شود.
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
بزرگترین ضعف حاکمیت امروز یک اصطلاح دو کلمه ایست که یک دنیا معانی مختلف دارد.در زمینه های مختلف ،فرهنگی ،سیاسی، اقتصادی،اجتماعی....که متاسفانه جریان حاکم کوچکترین اعتقادی به آن ندارد.و آن چیزی نیست جز "اقتصاد مقاومتی"..که تمام دنیا بعد از بروز بحران های اقتصادی ،اجتماعی به آن عمل کرده اند.دولت فعلی بسترهای لازم برای این منظور را از بین برده و در حال از بین بردن است.معلوم نیست "آقایان" برای به سرانجام رساندن برجام چه تعهداتی به طرف خارجی(بخوانید دشمن) داده اند که چهارنعل در حال فروپاشیدن مملکت هستند.برجی میسازند بر پایه لرزان حمایت خارجی.گذشته از اغماض در ورود حدود 20 میلیارد دلار قاچاق ،از بستر قانونی هم اتوبان چند بانده یک طرفه ای جهت واردات کالاهای خارجی به قیمت از بین رفتن بازر کسب و کار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
ادامه--- برخی صنایع استراتژیک را (احتمالا بدرخواست طرفهای مذاکره برجام) تعطیل کردند،تعداد زیادی از دانشمندان این عرصه جذب کشورهای خارجی شدند.کالاهای خارجی که مشابه داخلی دارند جهت زمین گیر کردن صتایع داخلی ،به وفور وارد کردند.تعداد زیادی از کارخانه ها و برندهای ایرانی که سالهای سخت انقلاب و جنگ را مقاومت کرده و جان سالم بدر برده بودند،به تعطیلی کشاندند.بازار را از کالاهای متنوع خارجی اشباه کردند.در ازای ایجاد یک شغل(سه ساعت کار در هفته =شاغل) یک شغل معتبر و جاافتاده از بین رفت.در سیاست خارجی که.....قهرمان.....امیرکبیر زمان.....حتی نخواستن از سرنوشت شاه،حسنی مبارک ،بن علی تونسی و...درس بگیرند(در انتها زیر پایشان را خالی کردند).ودر این سالها ادعای اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی گوش فلک را کر کرده.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
بای بای روحانی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
دقیقا از الان تا انتخابات توپ خانه حضرات ذخیره مختلس نظام روی آقای قالباف فوق العاده سنگین خواهد شد
خانواده شهید
Germany
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
ای کاش شهدای منا هم مثل سفارت عربستان یک جهانگیر پوششی داشتند اگر داشتند پدرم صد روز در بیابانهای حجاز گم نمی شد
ارسال نظرات
آخرین اخبار