داستان آن ۱۶۰۰ نفری که می‌خواهند رئیس جمهوری شوند!/ سر و کله پرزیدنت‌های سوژه‌ خنده از کجا پیدا شد؟
گزارش/
حالا ما مانده‌ایم و سی و چند روز داغ، با چند قطب هیجان‌انگیز و یک رقابت تمام عیار. این وسط فقط ای کاش از نمایش خنده‌دار اما تاسف‌انگیز ثبت‌‎نام‌ها، دیگر اپیزودی باقی نمانده باشد.
تعداد نظرات: ۵
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
ما كه شاد شديم و ميريم راي بديم چون كلي خنديديم . فضا باز بود .
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
می خواستم یک انتقاد به شما و سایر رسانه ها داشته باشم در اینکه کار افرادی که برای تفریح ثبت نام می کنند اشتباه است شکی نیست اما اگر شما به دنبال این سوژه های کاملا بی اهمیت نروید و همه جا آن ها را جار نزنید آبروی ایران اینقدر در دنیا نمی رود. شما ظاهرا این اخبار را برای خنداندن مردم و تفریح آن ها به کار میبرید. اما همین کار شما چندان درست نیست. چه اهمیتی دارد که از آن ها عکس بگیرید یا اظهاراتی خنده دار را منتشر کنید. البته که شما در این زمینه تنها نیستید و سایر رسانه ها هم باید این رفتارشان را اصلاح کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
برای آنکه نمی خواهند یک ثبت نام اینترنتی راه بیندازند.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
متاثر ومتاسفیم ازاین بابت ... اما رسانه به سایر صندوق های انتخاباتی نگاه و خروجی انها را بررسی کند ریشه بعضی صلاحیت ها چگونه به لجن خورده!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
ثبت نام بیش از 1600 نفری فقط برای به زحمت انداختن شورای محترم نگهبان است و ثانیا با این حجم از ثبت نام احتمال زیاد خیلی ها رد صلاحیت میشوند پس این حربه ای است از طرف برخی احزاب و گروه ها برای فشار آوردن به شورای محترم نگهبان در احراز یا رد صلاحیت حتی افراد سرشناس ثبت نام کننده
ارسال نظرات
آخرین اخبار