مردم قطعاً با وجود کاندیدای مناسب به استمرار اوضاع کنونی رأی نمی‌دهند/ آقای رئیس‌جمهور رکورددار توهین به منتقدان است
نقوی‌حسینی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو:
نماینده مردم ورامین گفت: مردم می‌بینند اقتصاد هنوز ساماندهی نشده، آمار بیکاری در میان جوانان تحصیل‌کرده به شدت افزایش یافته و رکود اقتصادی عمیق‌تر شده است.
تعداد نظرات: ۱۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
دقیقا . ولی اگه اون کاندیدای مناسب از نظر مردم تایید صلاحیت بشه .
اکبرحسینی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
"اقتصاد کشور را ساماندهی می‌کند و بیکاری را کاهش می دهد و روحانی اعلام کرد که کشور را از رکود خارج و گره‌ها را باز می‌کند. پاسپورت ایرانی را عزت می‌بخشد و سیاست خارجی ایران را ارتقا می‌دهد. و در داخل فضای باز سیاسی ایجاد می‌کند و مردم را به شعارهایش دلبسته کرد."این عین جمله شماست منصفانه بگوییم کدامش را انجام ندادن نه در حد ایده آل چرا قبول نمیکنید توقع مابیشتر ازاینهاست عین 4سال ثبات قیمتها داشتیم شهرکهای صنعتی که به ارواح مردگان تبدیل شده بودرا به کارانداخت مردم دنیاراباافکاربزرگ انسانی واسلام واقعی آشناکرد پس شماازایشون چی میخواهید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
عزت پاسپورت ایرانی را مخصوصا داریم میبینیم که در ترکیه و عربستان سعودی هر توهینی به ایرانیها شد و صدایی که از این دولت ذلیل در نیامد هیچی به معترضان داخلی حمله ور شده و مردم خشمگین از عربستان را مورد مجازات قرار دادند. راستی قانون ممنوعیت ورود 7 و 6 کشور زمان ترامپ و قانون ویزای اوباما را هم دیدیم. واقعا با این احوال شما احساس عزت می کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محمذ
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
دوست عزیز واقعا بنظرت شهرکهای صنعتی راه اندازی شدن؟ ی سر ب شهرکها بزن ببین چه دل پری دارن خیلیاشون یا تعطیل شدن یا با سیلی صورتشون سرخ نگهداشتن.چطور مردم دنیا با اسلام آشنا کرد با سیاست غرب زدگی و انفعال پیش دشمنان اسلام؟ بخاطر انفعال دولت کشورهای کوچیک حتی رییس پلیس امارات هم مارو تحدید میکنه این بود برگردوندن اعتبار ب پاسپورت ایرانی؟ دیگه آمریکا حتی مارو راه نمیده تو کشورش این نتیجه عقب نشینی مطلق پیش دشمنه. راست میگی واقعا دیگه چی میخوایم دیگه کشور جوونها مشکلی ندارن همچی عالیه!!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
نظرتون با تصویب حقوق نجومی و بر جام که تو مجلس یه دوری زد و.......چیه ؟!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
خداروشکر نماینده های لیست امید و غربگرا پایه گذار اون طرح بودن و نماینده های انقلابی منتقد اون بودن. قطعا آقای نقوی همراه با مجموعه جبهه مردمی معترض به اون قانون کذایی بودن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
اگر کاندیدایی در تراز ریاست جمهوری به میدان بیاید قطعاً مردم به وضعیت کنونی رأی نخواهند داد. شما این جمله را گفتی آقای دلواپس (نقوی حسینی) بفرما کاندیدای در تراز ریاست جمهوری شماها کیه تا ملت بفهمن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
با نظر نماينده ورامين كاملا موافقم ؛ اوضاع اقتصادي به مراتب بدتر از قبل شده ؛ گوشت گوسفند 45 هزارتومان ؛ سيب و پرتقال شب عيد 7000 ومان و ... ؛ من از رييس جمهورهاي بعد از انقلاب فقط مقام معظم رهبري و شهيد رجايي را قبول دارم ؛ اين دو بزرگوار با مردم صادقانه رفتار كردند .
سس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
سوال بی ربط دکتر سلام چی شد؟
احمد عبدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
با نظر نماینده محترم ورامین موافقم و هر کسی که بیاید که درون گرا باشد قطعا از این وضعیت بهتر است
یک ورامینی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
شاید نظر من ربطی به این خبر نداشته باشه. شهر ما اشکالات زیادی از نظر فرهنگی و اقتصادی داره ولی با نماینده ای مثل دکتر نقوی افتخار می کنم که ورامینیم و افتخار میکنم که مردم شهرم بیخ گوش تهران با اون وضع انتخابات مجلس ... به یک نماینده مردمی و ولایتی رای دادن.
ارسال نظرات
آخرین اخبار