از سال ۹۲ به فکر خوزستان بودیم/ درِ بیمارستان‌ها را به روی تمام مردم باز کردیم/ دولت به تنهایی نمی‌تواند مشکلات را حل کند
روحانی در نخستین مجمع ملی سلامت:
رئیس جمهور گفت: در بیمارستان‌ها را به روی تمامی مردم ایران باز کردیم. این کار بزرگی است و این یعنی عدالت در سلامت و درمان که این کار را باید ادامه و توسعه دهیم.
تعداد نظرات: ۱۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۸
ی رییس جمهور ؛ انتقاد کنید اما انتقاد مستند و مستدل نه دروغ و تهمت/ با افشای حقوق های نجومی و ..، کذب بودن ادعای خزانه خالی و... معلوم شد / عزا گرفتن نمایشی دولت هنگام پرداخت یارانه ها ثابت شد /با خزانه خالی نمیتوان حقوق نجومی دادو ... / تا قبل از برجام بقول خودتان تحریم بودیم این همه حقوق نجومی و اختلاس های ۸۰۰۰ میلیاردی و... در طول سه سال و قبل از برجام صورت گرفته / اگر بگویید که قبل از برجام هم در آمد خوبی از صادرات داشتیم پس چرا برجام و محدودیت ها را پذیرفتید!؟؟ اگر بگویید این همه درامد بعد از برجام یعنی یکسال اخیر رخ داده پس اختلاس های کلان بعد از برجام رخ داده !!؟ اینگونه نیست
باقرخان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۸
سنگ پای قزوین هم شرمنده می شود گاهی!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۸
ی روحانی: اگر از تعامل مان با جهان بگوییم بعضی ها بدشان می آید، برخی فقط از تقابل خوششان می آید نمی دانم تقابل برای آنها چه چیزی دارد البته تقابل با جهان برای بعضی ها نان آورده است./ ی روحانی ؛ شما که در برجام تعامل با جهان در برجام برقرار کردید چه کردید!؟ همه تحریم ها یکروزه برداشته شد بعد از برجام حدود ۸ تحریم علیه ایران در مجلس سنای امریکا تصویب شد اگر رهبری معظم از PMD انتقاد نمیکردند و جلوی آن را نمیگرفتند دشمنان با مجوز بازدید از مراکز نظامی تمام اطلاعات نظامی ایران را به سرویس های جاسوسی غرب میدادند و همان بلایی که سر عراق آمد سر ما هم می آمد / تعامل با جهان به چه قیمتی !؟ به قیمت بسته شدن تاسیسات هسته ای در ۸۲ یا به قیمت ضرر زدن به تاسیسات اراک و نطنز و خروج ۱۰ تن اورانیوم در ۹۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۸
خرید هواپیمای نو !! اشکالی ندارد اما نمیدانیم چرا برخی ها به دروغ اصرار دارند که بگویند تحریم ها در حمل و نقل رفع شده و مستقیما از شرکت بویینگ هواپیما خرید کردند!!؟ حاضر نیستند بگویند که از کشور ثالثی خرید کرده اند و حتی نام کشور را هم پنهان میکننداگر سفارش خرید هواپیما از طرف ایران باشد حدود ۳ سال طول میکشد که که سفارش را تحویل ایران بدهند/ هواپیمای نوی که یک هفته بعد از ورود، نیاز به تعمیر داشته!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۸
دیروز غنی سازی 20 درصد بومی داشتیم. امروز کود هم نمی توانیم تولید کنیم!
ش
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۸
آقای روحانی مااسلام انگلیسی نمی خواهیم... .نشاط بافحشا فرق داره ... .ازخرید برای ناوگان ریلی نگید که دلمان خونه واگن سازی خود را رها کردیم رفتین با تجارچینی قرارداد بستین.. .برای عشایرما مهندسین ژاپنی مدرسه می سازند... داروهای خارجی که گرانتر شده ایرانی هم بعضا تحت پوشش بیمه نیست وآزاد حساب میشه... ازکدام بیمه حرف میزنید.. .دروغ بسه آمارخلاف واقع بسه.بابرجام برجام گفتن دهان شیرین نمیشه ..برجام ذلت آورد نه عزت.تیم هسته ای را متلاشی کردین وبه بخش آب وفاضلاب انتقال دادین ...
سید حسینی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۸
این آقای روحانی به جای حقوق دان باید استاد ادبیات می شد
سیدحسینی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۸
بابا هرچی بلاست هرچی بدی هرچی عیب و نقص هست نمی دونم اصلا اینکه شیطان به آدم سجده نکرد تقصیر احمدی نژاد ؛ تو چی کار کردی.
الزایمر سیاسی شما هم درست میشه !!!
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۸
ی روحانی شما سال ۹۲ در مناظرات انتخاباتی گفتید: « اونهایی که دم از ساده زیستی زدند ببینیم کارشون به کجا رسید اونهایی که دم از مبارزه با فساد زدند ببینیم فسادهای ۳۰۰۰ میلیاردی کجا سر درآورد؛ اگر میخواهیم فساد در اینجامعه نباشد به رسانه ها و مطبوعات آزادی بدهید اگر آزادی دادیم اونوقت میتوانیم جلوی فساد را بگیریم اکتفا نکنیم به نظارت های رسمی که وجود دارد»/ خوب ی روحانی !!! حالا با فساد بیش از 1,000,000,000 بانک....8,000 میلیاردی صندوق..و...حقوق های نجومی حدود 400 نفر از مدیران چه کنیم!؟ مطبوعات و رسانه ها را توقیف کنیم یا سوال کنندگان را بندازیم زندان!؟ یا بگیم وظیفه ما نیست که به قوه قضاییه در مورد ح. نج گزارش بدیم !؟ یا اجازه محاکمه داداشمون رو ندیم!؟ اینطوری فساد در جامعه ریشه کن میشه!!
محمدرضا
Canada
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۸
روحانی: آن وقت که دولت قبل بود می خواستیم انتقاد کنیم می گفتند نکنید دولت تضعیف می شود الان می خواهیم انتقاد کنیم می گویند به آن دولت چه کار دارید.
شمیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۸
عجب دولت ثوابکاری داریم!!!!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۸
ی روحانی: یک جا گوشت گران می شود برنامه تلویزیونی خبر یک خود را به آن اختصاص داده و به قصابی می رود، من خودم این را دیدم اگر ارزان شود می شود خبر آخر./ ی روحانی ؛ یک زمانی وزیر شما میاد در شبکه یک سیما قیمت گوشت و پنیر و گوجه و دلار را با دولت قبل مقایسه میکند اما وقتی بیش از حد گران شد به روی خودش هم نمی آورد که گوشت یا دلار گران شده !!/ درثانی قبلا گفتیم که این یک ترفند است که عده ای گوشت و..را گران کنند و بعد از مدتی دولت آنرا ارزان کند تا دولت را فرشته نجات مردم نشان دهند / چطور قیمت گوشت یکمرتبه از ۲۷۰۰۰ تومان به حدود ۵۰۰۰۰ تومان افزایش میابد و مسئولی میگوید که علت افزایش قیمت کاهش تولید گوشت است اما ظرف مدت ۳ هفته ۳۱۵۰۰ تومان میشود گوسفندان یهو زاییده اند !!؟ که ارزان شده :))
علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۸
مگه درهاي بيمارستان بسته بود كه روحاني اومد درش رو باز كرده
ارسال نظرات
آخرین اخبار