ایجاد آرامش و صلح در منطقه از سیاست‌های قطعی ایران است/ برنامه‌های وزارت خارجه برای تبادل علمی با کشورها
عراقچی در دانشگاه فردوسی مشهد مطرح کرد:
معاون حقوقی وبین‌المللی وزارت خارجه گفت: در حال حاضر منطقه غرب آسیا با جنگی درگیر است که داعش و تکفیری‌ها آن را به وجود آورده‌اند، بنابراین باید گامی در جهت ایجاد صلح و آرامش برداریم و این موضوع جزء سیاست‌های قطعی ایران است.
تعداد نظرات: ۵
سربدار
Germany
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۵
سید عباس :در حال حاضر منطقه غرب آسیا با جنگ درگیر است که داعش و تکفیرها آن را به وجود آورده‌اند نه سید عباس جنگ را شیطان بزرگ آمریکا بوجود آورده است این تذهبون
سربدار
Germany
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۵
امام خمینی(ره): باعث مسرت است که ملت مسلمان ایران با هم این تحریمها و مشکلات مقابله کرد و به جای دست دراز کردن به سوی سایر کشورهای پیشرفته برای کمک، شروع به ساخت هم چیزهای مورد نیاز خود نمود.
سربدار
Germany
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۵
امام خمینی(ره): این جنگ و تحریم اقتصادی و اخراج کارشناسان خارجی، تحفه ای الهی بود که ما از آن غافل بودیم. اکنون اگر دولت و ارتش کالاهای جهانخواران را خود تحریم کنند و به کوشش و سعی در راه ابتکار بیفزایند، امید است که کشور خودکفا شود و از دریوزگی از دشمن نجات یابد.
صحیفه امام ج 21/ 433
سربدار
Germany
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۵
امام خمینی(ره): شما امروز خودتان بحمد اللَّه قدرت در دست دارید و خودتان تمام رشته ها را در دست دارید و با همه توطئه هایی که آنها کردند، همه را خود شماها خنثی کردید. و همین تحریم اقتصادی برای شما یک تحفه آسمانی بود که فکرهای متفکران ما را به راه انداخت و بحمد اللَّه رو به خودکفایی می روند.
صحیفه امام ج 16/ 276
سربدار
Germany
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۵
امام خمینی(ره) :ملت شریف ایران، خبر قطع رابطه بین ایران و امریکا را دریافت کردم. اگر کارتر در عمر خود یک کار کرده باشد که بتوان گفت به خیر و صلاح مظلوم است، همین قطع رابطه است. رابطه بین یک ملت به پاخاسته برای رهایی از چنگال چپاولگران بین المللی با یک چپاولگر عالم خوار، همیشه به ضرر ملت مظلوم و به نفع چپاولگر است. ما این قطع رابطه را به فال نیک می گیریم چون که این قطع رابطه دلیلی بر قطع امید امریکا از ایران است . ملت رزمنده ایران این طلیعه پیروزی نهایی را که ابر قدرت سفاکی را وادار به قطع رابطه یعنی خاتمه دادن به چپاولگری ها کرده است، اگر جشن بگیرد حق دارد
ارسال نظرات
آخرین اخبار