برجام نباید به خاطر انتخابات زیرسوال برود
واعظی:
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به برخی موضع‌گیری‌ها علیه دستاوردهای دولت گفت: زیرسوال بردن دستاوردهای دولت یازدهم مانند برجام به خاطر انتخابات آینده درست نیست.
تعداد نظرات: ۱۴
سربدار
Germany
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
این گروه FATF حدود چهل بند به ایران ابلاغ کرده است که از میان آن دو بند خیلی خطرناک است، اول اینکه ایجاد اصلاحات در قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم و دوم اینکه هرگاه شورای عالی امنیت سازمان ملل تصمیم بگیرد تشکیلاتی را تروریستی اعلام کند جمهوری اسلامی ایران باید آن را بپذیرد.سازمان ملل امروز حزب الله لبنان را تروریست می داند فردا انصارالله یمن را و پس از آن سپاه پاسداران را به عنوان گروه تروریستی معرفی خواهد کرد! نباید سیاست های خارجی جمهوری اسلامی ایران تحت اراده آن ها تنظیم شود،حتی ممکن است با پیوستن به این معاهده در داخل کشور کاری کند که ما ناچار به تحریم نیرو های انقلابی کشورمان شویم یعنی قرار دادی را به امضا برسانیم که از طریق آن خودمان به دست خودمان تحریم کنیم!
سربدار
Germany
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه جامع امام حسین (ع) در پایان خاطرنشان کرد: هنوز نمی‌دانیم برادر رئیس جمهور طبق کدام ضابطه در طول مذاکرات حضور داشت و اصلا نقش وی چه بوده است؛ که بدون در نظر گرفتن توهین‌های مقامات آمریکایی به مردم کشورمان، اقدام به دادن هدیه‌های گران‌قیمت به آن‌ها کرده است.
سربدار
Germany
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
دقیقا در شرایطی که فصل پاسخگویی مدعیان و مدافعان برجام فرا رسید و هر روز برگی دیگر به دروغ بودن وعده های برجامی بر ملا می شد، بعیدی نژاد که رئیس کمیته تخصصی و کارشناسی برجام بود را بدون هیچگونه دلیل خاصی به عنوان سفیر ایران در انگلستان فرستادند تا با این حربه، میزان فشارها بر دولت، ظریف و برجام به حداقل برسد.
این تجربه موفقی بود برای دولت، نه مجلس عکس العملی نشان داد، نه رسانه ها و نه هیچ کس دیگری .
سربدار
Germany
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
حاج حسین شریعتمداری گفت باید به این نکته نیز توجه داشت که در تمامی طول مذاکرات هسته‌ای، آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و اتحادیه اروپا در مخالفت با جمهوری اسلامی ایران و خصومت علیه کشورمان، اشتراک نظر داشته‌اند، به بیان دیگر؛ در بند مورد اشاره (بند 4 از فصل مربوط به تصمیمات)، حریف عبارت «یا 5 رأی مثبت اعضاء برجام» را با دقت و به گونه‌ای کاملا حساب شده جای داده و با این ترفند واژه «اجماع» را خنثی و بی‌اثر ساخته است. به بیان دیگر، واژه «اجماع» فقط یک ترفند برای فریب بوده است که این فریبکاری متاسفانه موثر نیز واقع شده است!
سربدار
Germany
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
رادیو فرانسه هم 19 مهر 1392 پس از مشاهده چنین مواضعی بود که نتیجه گرفت «ارزیابی غرب از وضعیت کنونی دولت روحانی، تعامل با فروشنده بدهکار و مشتاقی است که خود را ناگزیر از فروش حقوق ملی می‌بیند. برپایه این جمع‌بندی اگر خریدار صبور باشد، شرایط فروشنده را دشوارتر می‌کند و در همان حال قیمت فروش را کمتر خواهد کرد.»
سربدار
Germany
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
نامه شاه به مراجع تقلید
آقایان مراجع به نصیحت رعیت بپردازند و در کار ما دخالت نکنند.
نوبخت سخنگوی دولت تدبیر و امید: در پاسخ به واکنش ائمه جمعه به FATF
ائمه جمعه به قراردادهای دولت کاری نداشته باشند ودخالت نکنند
امام خمینی (ره)از شر محمد رضا خلاص شدیم لکن از شر تربیت یافته گان غرب به این زودیها خلاص نخواهیم شد
سربدار
Germany
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
مشکلات فرهنگی¬مان هم کم دردآور نیست؛ البته بیش از این هم انتظار نیست وقتی که به جای تکیه بر فرهنگ غنی اسلامی ایرانی خودمان، دولتی اصلا آن را اولویت خود نمیبیند و دولت دیگر بدتر از آن تلاش میکند این فرهنگ را ضد ارزش جلوه دهد. بله اهمیت فرهنگ همچون اهمیت هوایی‌ست که تنفس میکنیم اما آیا مجلسی که تنها ۴ نفر برای عضویت در کمیسیون فرهنگی اش ثبت نام میکنند این اهمیت را درک کرده است؟! حذف بودجه سال ۹۶ چندین نهادِ فرهنگیِ تاثیر گذار از جمله سازمان تبلیغات اسلامی و ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر را چگونه باید تفسیر کنیم؟!
ناشناس
Germany
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
رهبر معظم انقلاب در حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی‌، سخنانی بیان کردند که امروز می‌تواند برای رمز‌گشایی به ما کمک کند. ایشان با اشاره به مناظرات و تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری 92 فرمودند: «‌وعده‌های نشدنی ندهید! من به نامزدهای گوناگون عرض می‌کنم جوری حرف بزنید که اگر در خرداد سال آینده نوار امروز شما را جلوی خودتان گذاشتند یا پخش کردند، شرمنده نشوید؛ جوری وعده بدهید که اگر چنانچه آن وعده را بعداً به رخ شما کشیدند، «مجبور نباشید تقصیر را گردن این و آن بگذارید که نگذاشتند، نشد». کاری را که می‌توانید انجام دهید، وعده بدهید....»
ناشناس
Germany
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
حالا سه سال و نیم از آن هشدار گذشته است و آن پیش‌بینی و هشدار، عینا تحقق یافته است! نه از وعده صد روزه خبری هست و نه از بازگشت اعتبار و ارزش به پول ملی‌! نه از گشایش اقتصادی و نه از آن سخن فراموش نشدنی که رئیس‌جمهور در جریان تبلیغات انتخاباتی گفت: «آنچنان مردم را از در آمد سرشار می‌کنیم که اصلا این 45 هزار تومان یارانه به چشمشان نیاید»! و خلاصه از هیچ یک از آن وعده‌ها خبری نیست!
سربدار
Germany
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
حجت الله عبدالملکی
مسئولان برجام ایران در نشست کمیسیون مشترک برجام برای پیگیری نقض_برجام از سوی آمریکا به یک بیانیه مطبوعاتی رضایت دادند!جلسه کمیسیون مشترک برجام به ریاست هلگا اشمیت به درخواست ایران برای بررسی شکایت ایران از نقض برجام امروز تشکیل و به یک بیانیه مطبوعاتی اکتفا شد!
این بیانیه هیچ چیز را درست نمی کند، چون آمریکایی ها نپذیرفتند که برجام را نقض کرده اند.حالا تکلیف چیست و گام بعدی کدام است؟! واقعیت این است که هیچ گام دیگری برای ایران وجود ندارد!
سربدار
Germany
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
براساس متن برجام (بندهای 36 و 37) و متن قطعنامه 2231 (بندهای 11 و 12)، پافشاری ایران بر شکایت خود باعث ارجاع شکایت به شورای امنیت سازمان ملل (پس از پانزده روز) خواهد شد که 30 روز پس از آن، قطعنامه 2231 به طور خودکار لغو و شش قطعنامه تعلیق شده شورای امنیت و تحریم های آن باز خواهد گشت. علاوه بر این، از آنجا که پایه حقوقی تحریم های آمریکا و اتحادیه اروپا نیز قطعنامه های پیشین شورای امنیت است، پس از لغو خودکار قطعنامه 2231 باید منتظر بازگشت اندک تحریم های تعلیق شده اتحادیه اروپا و آمریکا هم باشیم ... پس علی القاعده تیم برجام ایران از ادامه پیگیری صرف نظر خواهد کرد.
سربدار
Germany
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
این در حالیست که ما امکان بازگشت نداریم، قلب راکتور اراک پر از بتنی است که دیگر کنده نمی شود و اورانیوم و آب سنگین خارج شده از کشور هرگز باز نمی گردد و سانتریفیوژهای ویران شده در حین جمع آوری قابل بهره برداری نیستند . این دقیقا یعنی خسارت محض
سربدار
Germany
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
شهید مدرس(ره):عاقل تا بصیرت پیدا نکند، سزاوار نیست صحبت کند».
«فردی چون من که عمامه‌اش بالش و عبایش روانداز او است و به لبی نان قانع است هر کجا رود به راحتی زندگی برایش میسر و راحت است».
سربدار
Germany
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
نقوی حسینی با اشاره به اینکه می‌گویند اگر دستاورهای برجام را نمی‎بینید عینک بزنید، ادامه داد: من با این جمله رئیس جمهور موافق هستم زیرا دستاوردها آنقدر ریز است که دیده نمی‏‎شود و باید برای دیدن آنها عینک ته استکانی یا ذره‌بینی بزنیم.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در برجام جان کری با 160 متخصص در حوزه‌های مختلف حضور یافت در حالی که ظریف فقط با عراقچی، لذا مشخص می‌شود چه نتیجه‌ای حاصل می‌شود و در این صورت شما آقایان لبخند می‌زنند و از پنجره کاغذ به مردم نشان می‌دهید؟ آقای ظریف شما عقل کل بودی که با یک نفر به مذاکره پرداختی؟
ارسال نظرات
آخرین اخبار