پاداش بشار اسد به تهران چه بود؟
رویترز:
خبرگزاری رویترز، با اشاره به انعقاد قراردادهای مهم اقتصادی بین دولت ایران و شرکت های ایرانی با دولت سوریه این قراردادها را به عنوان پاداش دولت بشار اسد به ایران بابت کمک به این کشور در جنگ با تروریسم توصیف کرد.
تعداد نظرات: ۴
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
قضیه خیلی بیشتر از اینها بوده متاسفانه خبرتون ناقص اعلام شده !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
هرچی رو ندن، فقط مخابرات رو بدن، خیلی عالی میشه. اسرائیل و کشورهای دیگه جرات نمی کنن تکونی بخورن و لازم نیست تا سی سال آینده حتی یک درگیری مرزی با اسرائیل کسی داشته باشه و درگیری ها شعله ور بشه و اسرائیل خودش توی لاک خودش میره و مجبور میشه حمایت جدی خودش رو از جدایی طلب ها و مخالف های نظام فعلی ایران پایان بده و وارد مذاکره جدی با همسایه های خودش و فلسطینی ها بشه و باز مجبور میشه تغییر مواضع جدی در مورد عربستان، یمن، بحرین، قطر، امارات، ترکیه، تاجیکستان، ارمنستان بگیره، که همین موجب میشه که مواضع اینها به شدت تغییر کنه و یک ساختار مستحکم جدی همکاری سیاسی-اقتصادی-نظامی کشورهای اسلامی شروع میکنه شکل بگیره و ایران لازم نیست واسه امنیت و حافظت و پیشبرد اهداف اقتصادی-سیاسی خودش، هزینه سنگینی کنه.
اسوار
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
سوریه از دوران پهلوی با ما مشترک المنافع و متحد ماست.
اونایی که میگن چرا ایران به سوریه کمک میکنه، بهتره بدونند که همین سوریه در جنگ ما و عراق به ما کمک کرد و سلاحو تجهیزات داد و ضمنا خط انتقال نفت عراق را که برای صادرات از سوریه میگذشت رو به خاطر کمک به ایران بست و از نفعی که عایدش میشد به خاطر ایران گذشت.
زنده باد ایران و سوریه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
اشتباع منفی دادم
ارسال نظرات
آخرین اخبار