تغییرات آزمون کارشناسی ارشد در رشته فن‌آوری اطلاعات عادلانه است
توکلی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو:
مشاور ارشد سازمان سنجش گفت: ظرفیت این گرایش نیمی از طریق گروه کامپیوتر و نیمی هم از فن‌آوری اطلاعات تأمین می‌شود.
تعداد نظرات: ۴
sh
Saudi Arabia
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
آقای توکلی تخلف سازمان دراین زمینه محرزه .چرا حساب ظرفیت مارو نمیکنین ک نصف شده من اگه ار اول میدونستم قرار ظرفیتم نصف بشه ی رشته دیگه امتحان میدادم .
دانشجو بیدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
واقعا ظلمه 4 ماه مونده به ارشد این طور ارشد رو شخم بزنید و بعد که حضوری معترض بشن حتی تهدیدشون هم بکنید، این تغییرات جزئی که بعدش دادن و در سایت سنجش هم هست کار رو بدتر کرده و فقط دو گرایش رو به جون هم انداخته، در گرایش هوش اضافه شدن سیگنال که مهندسی نرم اصلا نداشتند هم فقط فرصت رو به گرایش برق میده که این درس رو هر ساله تو کنکور دارن و تغییر گرایش میدن و براحتی قبول میشن، درس طراحی الگوریتم و شبکه به دروس مشترک اضافه شده اینا شوخی نیست هر کدوم درس تخصصی یه گرایش بوده و با این وضعیت وقت کم دفترچه مشترک اوضاع به شدت افتضاح شده، تخصصی بودند وقت به اندازه کافی بود اما الان که حتی ضریب 4 شده و وقت کم واقعا چی میشه گفت؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
چیش عادلانه است مگه تغییرات فقط برای آیتی؟ یعنی این جور دو تا گرایش رو به جون هم انداختید؟ خدا ازتون نگذره
4 ماه مونده به آزمون این همه تغییر واقعا فاجعه است یا درک نمیکنید یا براتون اصلا مهم نیست آینده این همه دانشجو!!!!!
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
50 درصد ظرفیت ای تی رو دادن به کامپیوتر این دیگه چه وضعه اصلاح کردنه!!!تو روخدا میتونید یه پیگیری کنید از سنجش... این وسط فقط حق بچه های ای تی خورده شد.... خو اگه قرار بود امسال شبکه و امنیت زیرگروه ای تی بمونه کامل میزاشتن دیگه نصف کردن ظرفیت دیگه چه کاریه؟!!خواهشن پیگیری کنید)):
ارسال نظرات
آخرین اخبار