مقام معظم رهبری بارها به دولتمردان با فریاد گوشزد کردند که در ‌مذاکره عجله نکنید/کشور ۲.۵ سال معطل آقایان شد
واکنش حیدر مصلحی به اظهارات ‌رئیس جمهور در دانشگاه تهران
وزیر‌ سابق اطلاعات ‌با اشاره به اظهارات ‌رئیس جمهور در دانشگاه تهران گفت: در ‌مدت مذاکرات رهبری بارها به دولتمردان با فریاد گوشزد کردند که در مورد مذاکره عجله نکنید و به توان داخلی کشور روی آورید.
تعداد نظرات: ۱۱
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
خخخ اره تو راس میگی..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
تو و روحانی راست میگفتید که تحریم ها بالمره رفع میشود و چرخها همه با هم به گردش درمی آیند و آفتابش گلابی خواهد داد!!!
ناصر
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
با توجه به جمیع شرایط و گفته های روحانی ممکن نیست رهبری حتی از جزئیات مذاکرات وروند مذاکرات وتصمیم گیریها مطلع نباشند .برای همیشه بایستی این مسئله که برای ملت روشم است را قبول کرد اگر مذاکرات مثبت ویا اشتباه بوده است تمام مسئولان کشور سهیم بوده اند وهیچ کس مستثنی نبوده است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
رهبری چون اطلاع داشتند از بدقولی آمریکا، شروط و خط قرمزهایی گذاشتن که متاسفانه تیم مذاکره کننده رعایت نکردند، حالا رهبری مقصره؟!
saeres
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
حرف شما درست است اما زمانی که مخالفین برجام حرفهایشان شنیده میشد و تاثیر گذار بود وای از زمانی که مخالفین برجام با شدت برخورد میکردن و جلو این ضرر بزرگ رو میگرفتن اونوقت اهل فتنه دست به کار میشدند که مردم چه نشسته اید ما میخواستیم باغ سیب و گلابی رو باز کنیم اینها نزاشتن و ضرر بزرگتری مثل 88 درست میکردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
وقتی برجام امضا میشد روحانی و ظریف قهرمانان و سرداران دیپلماسی بودند نه نظام و رهبری. حالا که برجام به گل نشسته روحانی و ظریف هیچ مسئولیتی در برجام ندارند و نظام و رهبری مسئول مستقیم برجام هستند و نه ظریف و روحانی!!!
عجبا از این همه ماله کشی کاسبان نجومی میلیاردی برجام!!!! عجبا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
خود رهبر فرمودند که در جزئیات دخالت نمیکنن و حتی بعضی از خط قرمزها توسط دولت رعایت نشده.
از همان ابتدا آقا با اصل این کار مخالف بودند فقط برای بستن دهان بعضی از دولتمردان فعلی یا قبلی و این که یک تجربه ای برای ملّت ایران بشه این اجازه رو دادن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
مقام معظم رهبری مد فرماندهی کل قوا(قوه مجریه=ریاست جمهوری،قوه مقننه=مجلس،قوه قضاییه=دادگاه) می باشند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
چه بستن دهان گرانی
saeres
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
اونهایی که میگن رهبری هم مقصر بوده مثل افرادی هستن که بعد از قضیه جنگ صفین و بی بصیرتی خودشان دور حضرت علی جمع شدن و گفتن ای علی توبه کن
آريا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۸
دوستان دارندشوخي ميكنند يا خودشون را به اون راه زدند؟؟؟ اصلا فلسفه انتخاب آقاي روحاني به عنوان كانديداي رياست جمهوري و بعد هم انتخاب ايشان بعنوان رئيس جمهور، رسيدن به برجام بود و براي آقايان راهي جز اين نمانده بود. و حالا هم عليرغم همه سنگ اندازي هاي آمريكا و .. راهي جز كنار آمدن ندارند.
البته نظر دوستاني را كه اعتقاد دارند راهي كه قبلا در زمان دولت قبل طي شده درست بوده، به نظرات مشاور رهبري آقاي ولايتي در جريان مناظرات انتخاباتي سال 92 در خصوص مذاكرات هسته اي آقاي سعيد جليلي و روند غلط مذاكرات گروه ايشان جلب ميكنم. در اينترنت هست سرچ كنند پيدا خواهند كرد.
ارسال نظرات