تا همینجا هم برجام نقض شده حتی اگر اوباما تمدید تحریم‌ها را امضا نکند/ اگر تمدید تحریم‌ها اجرایی شود واکنش شدید نشان می‌دهیم
مشروح/ روحانی در روز دانشجو:
رئیس جمهور کشورمان صبح امروز با حضور در دانشگاه تهران در جمع دانشجویان به ایراد سخنرانی پرداخت.
تعداد نظرات: ۸
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
شیخی ادعای رام نمودن و مصالحه با شیطان نمود، چندی مردم را به یاری طلبید و وعده صد روزه همی داد، در راه مردم را به بهشت وعده داد تا عقل و هوش از مردم ببرد و مردم شیخ را نماینده خود برای مذاکره با شیطان کردند. گویند شیطان به او وعده داد که بهشت را نه در آن دنیا که در این دنیا نصیبت کنم، بهشت واهی را واگذار تا تو را بهشتی در همین دنیا نصیب کنم.
شیخ مسحور زبان چرب شیطان همی شد .....
ندی بعد نوبت به شیطان رسید تا بهشت را بدو بدهد. از قضا شیطان هم پشیزی به او نداد و او را طرد کرد، او نادم و البته مغرور نزد قوم بازگشت،اما دست از غرورش برنداشت. ادامه پست بعد..
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
شبها خواب بهشتی که شیطان وعده اش داده بود را میدید و روزها تعبیر رسیدن به آن را برای مردمش با سیب و گلابی همی میکرد. چندی گذشت و گند کارش در آمد، سر نهاد به فرافکنی که ای قوم من نکردم، این سو و آن سو میرفت و ندای وا مظلوما میداد که وایِ توافق، وایِ بهشت، شما که مرا نماینده کردید بیایید با هم دست از ......بر داریم شاید شیطان چیزی نصیبمان کند،اما دیگر کار ازین سخن گذشته بود و حتی مریدانش هم یک یک رهایش کردند و همیان همی پر کرده و چون ذخایر نظام به کوشه ای میجستند، خلاصه عبرتی برای آن قوم شد تا دیگر فریب شیطان را نخورند. نقل است که قوم سال بعد نماینده دیگری برای خود گزیدند و دست از او کشیدند.
عابد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
درود بر روحاني
سمیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
وای یعنی ظریف به آمریکایی ها اخم کنه!!!!!!!!سکته کنن چی...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
شاید بعضی از حرفاش تکراری باشه اما از حق نگذریم لحنش خیلی اروم شده بودا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شاید به خاطر انتخابات سال دیگه باشه:))))))))))
سعید (دانشجو)
-
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
آقا روحانی
رئیس جمهور عزیز چرا از همون اول گوش به حرف آقا سید علی رهبر عزیزمون ندادین که فرمودند بنده خوش بین نیستم ولی حالا برید و خواهید دید که آمریکایی ها بد عهد هستند و این هم برای شما تجربه ای خواهد شد.اگه از همان روز اول رهنمودهای ایشون را عمل کرده بودیم الان چهار سال به عقب پرتاب نمی شدیم !!! حالا که روشن شد براتون از الان گوش به حرف رهبر عزیزمون بدین .مطمئنا کسی دلسوزتر از ایشون برای نظام و مردم و آینده امت اسلام نیست .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
رئيس جمهور :
«در پرتو برجام نفت را آزادانه و به هر مقدار لازم داريم مي فروشيم اين خوب است يا بد ؟»

آيا سياست دولت قطع وابستگي ايران به فروش نفت نيست ؟
اينکه امريکا و کشورهاي غربي براي خريد و تامين نيازشان به نفت ايران «به هر مقدار لازم» که اراده کنند بتوانند ما را وادار به پذيرش برجامي کنند که دست يابي به انرژي هسته اي بومي را که مي توانست قرنها ايران را از تامين انرژي و فروش نفت گرانبهايش بي نياز کند تعطيل کند «اين خوب است يا بد؟»
مگر سياست دولت يازدهم قطع وابستگي ايران به فروش نفت نيست؟
ewwe
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
چرا رهبری را دخالت می دید تو خرابکاری هاتون
رهبری بارها اعلام کردن در جزئیات برجام دخالت نداشتن
خلاف واقع بودن حرف های روحانی بسیار مشخص و غیر قابل انکار هست چون تقریبا هیچکدام از خط قرمزهایی که رهبری در موضع گیری های آشکارشون داشتن رعایت نشد و اون نامه حضرت آقا هم که هیچکدام از شروطش رعایت نشد
پس رهبر عزیزمان را قاطی کارهای منفعت طلبانه و مسخره خودتان نکنید
ارسال نظرات
آخرین اخبار